donderdag 1 januari 2015

Nieuwe challenge bij Ons borduurkaartenblog

Lieve blogvriendinnen,
Allereerst wil ik al mijn lieve volgers en kijkers op mijn blog een heel voorspoedig, gezond en creatief 2015 wensen. Het nieuwe jaar is begonnen, de meeste mensen hebben goede voornemens, ik natuurlijk ook. Ik wil graag een paar kilo afvallen en daarnaast heb ik mijzelf opgelegd in 2015 geen (design)papier te kopen, zodat de kasten een beetje leeg raken. Ook wil ik dit jaar eerder met mijn kerstkaarten beginnen. Ik weet niet of ik het volhou, maar ik ga er in ieder geval voor.
Vandaag op de eerste dag van het nieuwe jaar gaat de nieuwe challenge van start bij Ons Borduurkaartenblog.  Dit keer is het thema bedacht door Trijntje. Zij wil graag een winterkaart zien. Het borduurpatroon etc is vrij, als het thema winter maar duidelijk op jullie kaart voorkomt.
Ik heb gekozen voor een patroon van Sjaak van Went. Het plaatje is van Amy Design. Verder nog wat stickerhoekjes gebruikt. Het garen is van Madeira. De challenge loopt tot en met 31 januari 2015 23.55 uur. Het zou heel leuk zijn als jullie allemaal weer gezellig meedoen. Er is weer een hele leuke prijs te winnen!
Liefs,
Cindy


16 opmerkingen:

  1. Hallo Cindy
    Ik hoop dat je je goede voornemen om geen papier te kopen volhoud hoor.
    Ik weet hoe moeilijk dat is.
    Je kaart is een plaatje, wat een prachtig patroon en weer zo mooi geborduurd.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig nieuwjaar Cindy!
    Je kaartje is weer erg mooi.
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Cindy, ook voor jou de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar en veel gezondheid gewenst.
    Je kaart is weer een beauty hoor....een prachtig geheel en weer een hele borduurklus.
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Allereerst ook voor jou een heel mooi gezond gelukkig en creatief 2015 gewenst. Nou met je eerste voornemen doe ik mee want ook ik wil graag afvallen alleen meer dan een paar maar de rest..............tja ik ken me eigen te goed. Je kaartje ziet er geweldig uit met een prachtig stukje borduurwerk weer.

    Liefs Jolanda en succes met afvallen, afvallen is niet moeilijk, maar het volhouden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Cindy
    Allereerste de allerbeste wensen en een goede gezondheid voor dit nieuwe jaar, geniet van het freubelen met je moeder en hopelijk is het voorlopig minder druk voor je op het werk.
    Je winterse kaartje is superlief met dit mooie borduurtje en plaatje, ik ben benieuwd wat je ons allemaal nog gaat laten zien dit jaar.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De beste wensen voor dit nieuwe jaar Cindy. Wat een mooie voornemens, hou het vol ;-)!
    Je kaart is weer prachtig! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De beste wensen voor het nieuwe jaar, mijn doel is ook om wat kilootjes kwijt te raken, succes daarmee! Je kaart is weer prachtig en mooi geborduurd!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat mooi Cindy dit borduurkaartje lief plaatje er bij

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kaartje Cindy

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart Cindy,
    En nog de beste wensen voor 2015.
    succes met je goede voornemens altijd moeilijk om vol te houden.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Cindy,
    hele mooie kaart
    ook wens ik jou alle goeds voor 2015
    liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Cindy mijn beste wensen voor een mooi en creatief 2015.
    Leuk kaartje heb je gemaakt. Zoals altijd heel mooi geborduurd en met een tof plaatje afgewerkt.
    Een mooie start voor dit jaar.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Cindy! Prachtige kaart en zo mooi met dat borduren! groetjes Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. nou weer een prachtige geborduurde kaart zeg.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy