woensdag 25 februari 2015

Ahoy!

Hallo allemaal,
De laatste tijd pak ik weer steeds meer mijn magnoliastempels, deze blijven ook zo schattig en leuk. Dit keer heb ik een magnolia uit een serie gebruikt van een aantal jaar geleden. Het papier is van Maja en tilda heb ik natuurlijk weer ingekleurd met copics. De bloemen heb ik zelf gemaakt met een joy mal en bewerkt met tippex. Ik wil deze kaart mee laten doen aan de challenge van de Ribbon girl, waar het thema dit keer magnolia only is met het gebruik van kant. Ik ga zo mijn bedje weer opzoeken, morgen roept de plicht weer.
Liefs
Cindy



18 opmerkingen:

  1. Wat een stoere meid op je kaart Cindy, het is een héle leuke Magnolia stempel
    Weer prachtig gekleurd en mooie details.
    Slaap lekker voor straks.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Cindy. De magnolia stempels zijn inderdaad erg leuk deze is ook erg mooi. Je hebt er een prachtige kaart van gemaakt. Leuke details en mooie kleuren. Grieten Trijntje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend kaartje heb je gemaakt Cindy - supermooi gekleurd en samengesteld.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart! Lief en een beetje stoer! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze blijven leuk die Tilda stempels je hebt er een lief kaartje mee gemaakt!


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooie heldere kleuren, prachtige kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuke kaart Cindy!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart geworden!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterend kaartje Cindy,
    mooi papier en prachtige kleuren

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi kaartje Cindy,
    Leuk in de maritieme sfeer, de rolbloemetjes zijn top!
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schip ahoy wat een leuk kaartje Cindy

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ahoi liebe Cindy.... deine Karte ist ja wohl absolut stunning and beautifu... I love it.

    Nice weekend
    Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. mooi deze magnolia kaar prachtig heel mooi ingekleurd
    en mooie kleuren gebruikt

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Cindy
    Ik blijf ze ook altijd leuk vinden hoor de magnolia stempels.
    Een erg leuk kaartje is het weer.
    Fijn weekend
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Cindy! Prachtige kaart is het geworden! De kleuren passen zo mooi bij het afdrukje! Echt zee...groetjes Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Cindy,
    prachtige kaart
    alles past heel mooi in zijn geheel
    fijn weekend liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy