zaterdag 14 februari 2015

Reminderkaart Ons Borduurkaartenblog

Hallo lieve blogvriendinnen,
Het is al laat en ik ben net thuis van een heerlijke dag knutselen samen met mijn moedertje. Ik ben helemaal vergeten om de reminderkaart voor ons borduurkaartenblog te plaatsen, dus bij deze. Het thema is bedacht door Martje en zij wil graag een kaart zien met wintersport. We hebben al prachtige inzendingen binnen, maar er kunnen er altijd nog meer bij. Meedoen kan tot en met 28 februari 2015 23.55 uur.


Ik heb voor deze reminderkaart een patroon van mijn favoriete Sjaak van Went gebruikt. De afbeelding is van Don & Daisy. Superleuk patroon om te borduren. Neem ook eens een kijkje op het blog voor de prachtige voorbeelden van mijn DT-maatjes.
Liefs,
Cindy

8 opmerkingen:

  1. Hoi meis
    Het was weer een topdag ondanks mijn zere kaak.
    Je reminder kaart is leuk, mooi geborduurd , met een prachtig plaatje.
    Slaap lekker voor straks en tot morgen.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig dat jullie samen zo lekker kunnen freubelen,ik ben best wel een beetje jaloers....ik heb niemand in mijn omgeving met deze hobby. Lekker voor jullie hoor!
    Dit patroontje heb ik ook onlangs geplaatst om m'n blogje,leuk patroon inderdaad. Jij hebt er ook iets moois van gemaakt. Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekkere vrolijke kleurtjes heb je gebruikt Cindy....heel mooi kaartje. Heerlijk weer met je moeder aan de freubel geweest....dat zien we vást weer snel voorbij komen.
    Fijne zondag, xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk hoor zo gezellig met je moeder knutselen!
    Weer een schitterend geborduurd kaartje, mooie kleurencombinatie!


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk vrolijk kaartje, gewoon schattig!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Cindy. Een lekker vrolijk kaartje. met dit leuke plaatje. Mooi patroon . Gezellig dat je weer heerlijk met je moeder aan de freubel bent geweest. IK doe het altijd met mijn moeder op vrijdag en dat is zo gezellig. Geniet maar lekker Cindy!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend borduurkaartje heb je gemaakt Cindy. Een supermooi combinatie en prachtig gedaan.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy