vrijdag 6 maart 2015

Petje Pietamientje

Hallo lieve blogvriendinnen,
Het is vrijdag, heerlijk weekend. En als het mooie weer dat ze opgeven uitkomt, dan is dat echt heerlijk. Vandaag is er weer een nieuwe challenge  van start gegaan bij CC&CC. Dit keer met het thema "voor een kind". De sponsor is dit keer Bugaboo en toen ik deze digi zag moest ik gelijk denken aan de pindakaasreclame van vroeger. Ik vind deze digi zoooo leuk. De ballonnen zijn van Marianne Design en de tekst is van Noor! Design. Superleuke kaart voor Post voor kanjers vind ik zelf.



Heb je zin doe gezellig mee!

Fijn weekend allemaal
Liefs
Cindy

21 opmerkingen:

  1. Petje Pietamientje...:-), vrolijk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is ie leuk! Super die heldere en vrolijke kleuren. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooie gaaaave kaart!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi
    Wat een stoere jongens kaart heb je gemaakt.
    Gr jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke stoere kaart, hartstikke leuk. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind hem gewoon lekker! O ik bedoel leuk!!! ;)
    Prachtige kaart Cindy en veel plezier op de hobbybeurs!!
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een gaaf kaartje.
    Superleuke stempel en mooi ingekleurd.
    Een tof bijpassend papiertje en leuke letters.
    Heel mooi gedaan Cindy.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super leuk kaartje Cindy
    wat heb je het afdrukje weer mooi ingekleurd

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja, hij lijkt ook op petje pietamientje.
    Wat ontzettend leuk, Cindy.
    Lekkere frisse kleuren.

    Fijn weekend
    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuke kaart met een prachtig ingekleurd digitje heb je gemaakt Cindy - hij is echt super!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zekersss een leuk kaartje voor post voor kanjers, ook een super initiatief! En 't is 'm idd net hé?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die goeie ouwe tijd hè Cindy, ik mis alleen de pot pindakaas, verder zou hij er best voor door kunnen gaan, prachtig gekleurd, met mooi papier.
    Bedankt voor de gezellige dag.
    Het was geweldig in den Bosch.
    Maar ik ben versleten, zo moe.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Superleuk kaartje Cindy, zo vrolijk ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hij lijkt er echt op ;) lekker vrolijk kaartje!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een vrolijk kaartje Cindy ... het stempeltje is geweldig mooi ingekleurd ...
    Groetjes, odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk zeg zo'n vrolijke kaart!

    groetjes,Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Cindy
    Wat een leuk en vrolijk kaartje met deze leuke digi en ik snap wel dat je hierbij aan petje pietamientje moest denken.
    Heel erg bedankt voor je prachtige stijlvolle verjaardagskaart, nu geniet ik helemaal nog lang na van mijn verjaardag.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hi Hi cindy dat is leuk ik weet die reclame ook nog wel en dit jongetje is er geschikt voor mooi ingekleurd vrolijk kaartje

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy