woensdag 15 april 2015

Geel, geel en nog eens geel

Hallo lieve blogvriendinnen,
Wat was het een heerlijke dag vandaag, de terassen vol, mensen in korte broek.... Ik moest werken, heb er niet veel van meegekregen, maar toch. Bij My Bestie Challenge vragen ze een kaart met geel design papier. Het designpapier komt uit de voorraad. Ik heb een mal van Marianne Design gebruikt en de Bestie is uitgestanst met een spelbindermal. De bloemetjes zijn van vellum. Die zijn ook zo leuk om te maken. Deze kaart wil ik dus mee laten doen aan de My Bestie Challenge en My Bestie France, (alles mag). Fijne avond allemaal, ik ga nog even met een borduurkaartje verder.....
Liefs
Cindy



17 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart is dit, wat heb je weer prachtig gekleurd, de digi is iik zo leuk, de vellum bloemetjes vind ik prachtig staan.
    Liefs je moedertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow je kaartje knalt bijna van het scherm af met al dat geel, een echt voorjaarskleurtje! Maar het ziet er weer mooi uit.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke vorm heb je gebruikt voor je stempel en die waaier erachter is ook erg leuk! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw...wat is dit een gele kaart! Maar wat mooi! Je hebt alles erg mooi gecombineerd, knap gedaan met deze kleur! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw Prachtige zonnige kaart geworden!!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele mooie kaart in deze zonnige voorjaarskleur.
    Prachtig gemaakt Cindy.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geel is niet echt mijn kleur, maar deze kaart is wel heel mooi en vrolijk geworden!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  8. beautiful card
    thank you for playing with us at my besties en francais
    Good luck

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtig dit gele kaartje mooie mallen en de bloemen ook erg mooi

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. WOW dit knalt er uit zeg, maar wat is die mooooooiiii zeg. Je bloementjes zijn echt schitterend gedaan zo en geven weer een apart effect.

    Groetjessssss Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha die Cindy,
    je kaart is echt een heel zonnige geworden. Daar word je eigenlijk meteen wel vrolijk van, terwijl geel eigenlijk mijn kleur niet zo is. Ik vind hem prachtig.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beautiful card!!! Thank you for sharing with us at My Besties International and good luck!
    Hugs, Sandra My Besties International DT

    BeantwoordenVerwijderen
  13. So Gorgeous! Thank you for sharing with us at My Besties french challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gorgeous. So bright and fun. This card just speaks happy. Thank you for playing at My Besties International Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy