zondag 19 april 2015

Merry Christmas

Goedemiddag lieve blogvriendinnen,
Wat leuk dat ik er weer een nieuwe volger bij heb! Leuk Gerie dat je mijn blog hebt gevonden en bedankt voor je lieve berichtje. Vandaag wat later op de dag een kaart. Gisteren heb ik weer gezellig met mijn moeder kaarten gemaakt.  Het was heel leuk en ook ik heb een kerstkaart gemaakt. Met deze kaart wil ik graag meedoen met de challenge van TMF Christmas Challenge, waar dit keer het thema is "traditionele kleuren". 


De basis van de kaart heb ik gemaakt met een pons van martha Stewart. Het papier is van Maja. De bloemen zijn gemaakt met mallen van Creative Expressions. Hier zijn bijpassende stempels bij te koop. Ik heb de bladeren gestempeld en vervolgens bewerkt met embossingpoeder. De takjes zijn van Magnolia, net als de strik. Het afdrukje heb ik ingekleurd met copics, dat is toch zo heerlijk ontspannend. Lieve dames, ik ga nog even naar buiten in het zonnetje zitten, morgen moet ik weer aan de arbeid. Fijne middag allemaal. 
Liefs,
Cindy

16 opmerkingen:

  1. Ik heb je kaart in het echt gezien en wat is het weer een plaatje Cindy.
    Het paier van Maja is ook zo mooi, bijn zonde om te gebruiken, je hebt weer prachtig gekleurd, de poinsetta is prachtig zo.
    Echt een winner hoor, maar wie ben ik hè.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig zo lekker freubelen met je moeder en jouw kaart is ook schitterend geworden!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig en vrolijk zo in het rood.....dit blijft toch mijn favoriete kerstkleur hoor. Beeldschoon kaartje Cindy.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En jou kerstkaart is ook al in mijn lievelingskleur! Ontzettend mooi! Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend kerstkaartje heb je gemaakt Cindy - ik vind hem helemaal super!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige kaart Cindy. Mooie kleuren.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een plaatje Cindy, mooi die poinsetta!


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kerstkaart. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Cindy. prachtig is deze kerstkaart. Wat mooi gemaakt. Hele leuke details en een mooie afbeelding.Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart weer. Mooie kleuren .
    Fijne dag
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. mooie kerst kaart vind deze kleuren toch ook erg mooi

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Cindy.... wat een prachtige kerstkaart! en wat een gave bloemen... zo mooi die malletjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Cindy
    Wat een schitterende kerstkaart, heel mooi is die bloemenmal en de basis die je gemaakt hebt met de Martha Stewart pons.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie kerstkaart Cindy. Lief ingekleurd en wat is dat een mooie rand gemaakt met een Martha Stewart pons. Die poinsettia's lijken wel van kant zo fijntjes...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

  15. Wat n prachtige kaart Cindy en leuk dat je met onze challenge mee doet op het Time For Magnolia challenge blog

    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy