zaterdag 18 april 2015

Nieuwe challenge bij CC&CC - gebruik een stans

Goedemorgen lieve blogvriendinnen,
Wat heerlijk, het is weer zaterdag, weekend! Vandaag komt mijn moedertje de hele dag aan de knutsel, gezellig, heb er zin in. Wat we gaan maken dat zien jullie vanzelf een keer op onze blogs voorbij komen. Als klein meisje heb ik altijd een grote liefde voor Pierrots en clowntjes gehad. Ik heb ze lange tijd gespaard. Het was voor mij dan ook geen moeilijke kiezen om een digi uit te zoeken voor de nieuwe challenge van CC&CC. De sponsor is dit keer Rick st. Dennis. De digi's van Rick zijn bijzonder en hij heeft ook een schitterende serie clowns. De opdracht bij CC&CC is dit keer om een stans te gebruiken. Dit is mijn voorbeeld geworden:


De digi heb ik ingekleurd met copics. De digi is uitgestanst op een mal van Spellbinders. Verder heb ik mallen van MFT en Creative expressions gebruikt. Meedoen kan nog tot 30 april a.s. Er zijn digi's van Rick st. Dennis te winnen.

Ik ga een gezellige dag tegemoet, ik wens jullie ook een heel mooi weekend!
Liefs
Cindy

13 opmerkingen:

  1. Leuke stempel en ik vind ide spellbindermal echt geweldig! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje Cindy...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat prachtig! Zo mooi al die heldere kleuren! Ik ben benieuwd wat we van jullie gaan zien... veel plezier! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauwww schitterend Cindy
    prachtig die kleuren

    Groetjes corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kaart geworden Cindy!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Cindy wat een leuke digi en je kaart is erg mooi geworden weer prachtige kleurtjes bij elkaar. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gaaf Cindy....heel leuk gedaan en wat een geweldige kleurtjes.....Heb je vandaag lekker genoten met je moeder...vast wel....Fijn toch jullie zo samen aan de knutsel....Koester het maar meis.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het was weer een gezellige dag,Cindy, dank je wel.
    Wat een prachtige kaart is dit geworden, schitterende gekleurd, en zo mooi afgewerkt.
    De bloemen staan prachtig net zoals de mooi stans die je hebt gebruikt.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Cindy,
    wat een mooie kart. heel bijzonder de vrolijke kleuren en dan toch een beetje een droevige clown. Maar dan is het zwarte randje wel weer heel toepasselijk!
    Fijne dag!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Your card is amazing! I love how you colored it, and the colors in the card are fabulous.
    xx Bonnie (CC&CC DT sister)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Cindy,
    Ik las bij je moeder op het blog, die ik al een tijdje volg dat ze had geknutseld met jou en nu kom ik er achter dat je haar dochter bent, wat grappig en dat ik nog niet eerder op je blog ben geweest! Wat je gister hebt gemaakt laat je vast nog wel zien, die van je moeder is erg mooi geworden! Deze kaart is ook prachtig en wat is je clown mooi gekleurd met copics! en het totaal plaatje is zo mooi van kleur! Ik ga je blog natuurlijk volgen en wens je veel freubel plezier!!!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Cindy! Wat is deze clown gaaf zeg! Echt supers! Lieve groetjes Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hi Cindy. Loving your version of Rick's Clown. I have chosen your card for my pick of the week at http://rickstdennis.blogspot.co.uk/

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy