zondag 12 april 2015

Ook deze horen erbij.....

Hallo allemaal,
Allereerst wil ik Aniet welkom heten, wat leuk dat je mijn volger bent geworden. Ik hoop dat je hier wat ideetjes op kan doen!
Gisteren ben ik weer gezellig bij mijn moeder aan de knutsel geweest. Het was supergezellig. Dit keer hadden we afgesproken om weer eens wat met handembossingmallen te doen en zo gebeurde...... Ik had geen enkele condoleancekaart meer, dus daar ben ik mee aan de slag gegaan. Handembossen is heel veel werk, maar ik word er heerlijk rustig van. De plaatjes zijn van Marianne en Nel van Veen. Verder zacht parelmoerpapier gebruikt dat supergeschikt is voor handembossen. Ben benieuwd wat jullie er van vinden. Het is zo een kleine foto, maar als jullie erop klikken dan komen de kaarten groter te voorschijn. Fijne avond allemaal!
Groetjes
Cindy



13 opmerkingen:

  1. Ze horen er zeker bij en die mogen er ook best mooi uitzien.
    Helemaal in geslaagd Cindy.
    Hele mooie kaarten.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn schitterend Cindy - supermooi gedaan.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi zijn ze Cindy.

    En er zijn nog zoveel mooi handembossing mallen,
    We zouden ze veel vaker moeten gebruiken hihi

    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind je kaarten ook prachtig, héél stijlvol, we gaan het zeker nog eens doen handembossen, het verveelt nooit, alleen mijn pols hè.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat heb je heel mooi gedaan Cindy!
    Het zijn stuk voor stuk mooie stijlvolle kaarten geworden.

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende kaarten. Passen goed bij verdrietige gelegenheden. Wat knap gedaan zo met de hand embossen! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn prachtig geworden Cindy en wat waren er toen al prachtige mallen hè? Dat je er lekker rustig van wordt is natuurlijk mooi meegenomen..;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaarten heb je gemaakt. Leuk ook, dat je het met de hand hebt geëmbosd. Dat is voor mij ook lang geleden dat ik dat heb gedaan hoor!!!! Gezellig, zo samen met je moeder.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaarten Cindy, het ziet er altijd zo chic uit als er met de hand is geëmbosd. Minder leuke kaarten om te versturen maar wel met heel veel zorg uitgevoerd.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Cindy. Je kaarten zijn erg stijlvol gemaakt met deze nog altijd prachtige mallen. Handembossen we doen het inderdaad noet vaak meer maar is ook leuk. Misschien moeten wij dat ook eens weer gaan dien want we hebben nog een doosje vol mallen!. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Cindy wat heb je geweldig gewerkt met de hand-embossingmallen ... zo geweldig mooi uitgesneden ook.
    Het zijn echt heel stijlvolle, prachtige kaartjes hoor !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een supersjieke mooie kaarten echt schitterend gedaan.
    Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ze zijn heel erg mooi geworden Cindy....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy