zondag 26 april 2015

Op de vintagetoer

Goedemorgen lieve blogvriendinnen,
Ik heb gisteren bij mijn moeder geknutseld en dat was echt heel gezellig. Ik ben echt uit mijn comfortzone gestapt, ik heb een vintagekaart gemaakt, dat vind ik toch zo ontzettend moeilijk, misschien zou ik het vaker moeten doen om het in mijn vingers te krijgen. Deze kaart heb ik gemaakt voor Scr@pcards Challengeblog, waar het thema is tuin + een vogelkooi. Het meisje komt uit een vintagevel van Nellie Snellen en is heerlijk in de tuin aan het wandelen. De spulletjes die ik heb gebruikt komen uit de nieuwe Doekit van Doe@Ding. Een heel gaaf pakket waar je o zo veel kaarten mee kan maken. Echt heel gaaf. Ik vind deze kaart zelf wel aardig geslaagd, wat vinden jullie?
Ik wens jullie allemaal een hele fijne zondag!
Liefs
Cindy



20 opmerkingen:

  1. Je kaart is prachtig in deze samenstelling, ik vind het ook moeilijk hoor vintagem jou kaart is super goed geslaagd, tot zo.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gezellig dat je samen met je moedertje zo kunt knutselen! Ook jouw creatie is echt heel mooi geworden,jullie kunnen er wat van samen.
    Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is je goed gelukt Cindy, je creatie ziet er prachtig uit, zou zeggen dat moet je vaker doen....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Cindy. Heel mooi deze kaart een leuk miodel ook. en de kleuren zijn erg mooi/. Goed geslaagd en fijn om zo met je moeder te knutselen. Gezellig. Fijne zondag nog. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Cindy
    Ik vind je vintagekaartje echt heeeeel mooi dus niet twijfelen hoor dat je hier minder goed in bent. Het plaatje is echt heel mooi en je hebt prachtige details erop zitten.
    Superleuk dat je meedoet aan de challenge op het scr@pcards-challengeblog alleen als we op jou kaartje klikken komen we weer op het scr@pcards-challengeblog uit, je hebt per ongeluk de verkeerde link gebruikt want ik weet hoe handig je bent met de pc, ik ben er helemaal niet zo handig in dus ik weet ook niet of je dit nog kan veranderen, in ieder geval heel erg bedankt voor je deelname.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Cindy, even om hier verder op in te gaan.....
      Je mag als je wil de kaart opnieuw erop zetten dan verwijder ik de vorige. Dan is het opgelost.
      En inderdaad een prachitge kaart.
      Dankjewel voor het medoen bij scr@p-cards challenge blog.
      Groetjes Anita DT

      Verwijderen
  6. Nou, ik vind het een geslaagde vintagekaart hoor! Zelf vind ik ze prachtig om te zien, maar maken vind ik ook lastig. Waarschijnlijk wil ik te netjes werken en denk ik ook al vast vooruit naar hoe lastig ze te versturen zijn ;)
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Cindy eindelijk kan ik jouw mooie kaart bewonderen :) Dank je wel voor het opnieuw plaatsen van jouw inzending! Ik vind dat jouw eerste vintage poging je super goed af is gegaan! Het meisje is inderdaad heerlijk aan het wandelen in de tuin en je hebt het vogelkooitje heel leuk verwerkt :)
    Gezellig dat je mee doet bij Scr@p-Cards! Dank je wel voor jouw deelname en succes :)
    Groetjes Chantal
    DT-lid Scr@p-Cards Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart Cindy en hele mooie afbeelding!!
    Fijne Koningsdag morgen en lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat knap gemaakt! Heel erg goed gelukt hoor. Het is vaak wel zo dat hoe vaker je ergens mee bezig bent hoe makkelijker het gaat. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prima gelukt hoor Cindy dus ik zou zeggen gewoon doen want je hebt het wel in je vingers maar ik snap je helemaal hoor! Zo heb ik dit keer ook zo zitten stuntelen met een kaart....Deze ziet er prachtig uit, mooie kleuren en ik zie dat jij de mooie nieuwe mal van Noor ook al hebt gebruikt....wat istie mooi hé....

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Cindy,
    Je kaartje is prachtig, mooi Vintagesfeertje heb je gemaakt..alles mooi gecombineerd..super gedaan!
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtiggg!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig vintage kaartje is het geworden Cindy - supermooi gedaan en super geslaagd.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig Cindy en ik zou zeggen ... verder gaan met deze stijl want het is super ! Ik heb ondertussen ook je vorige kaartjes bewonderd en ze zijn allemaal ... geweldig !
    Groetjes, Odette;

    BeantwoordenVerwijderen
  15. schitterend kaartje Cindy
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nou je vintage kaart is goed gelukt hoor Cindy!
    Daan hoef je niet over te twijfelen.
    Heel leuk.

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Ik denk dat je gelijk hebt dat je iets vaker moe doe om het in de vingers te krijgen. Dat zal het wel zijn waarom ik het ook best lastig blijf vinden. Het gaat jou vast en zeker wel lukken, want deze belooft wat!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie vintagekaart Cindy! Een keer iets anders dan de stempels, maar... het gaat je even goed af: PRACHTIG!

    Knutselgroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige kaart met een schattig plaatje. Mooie mallen heb je erop verwerkt.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy