zondag 3 mei 2015

Criss Cross kaart

Hallo allemaal,
Hier ben ik nog een keertje. Gisteren heb ik weer de hele dag met mijn moeder geknutseld. Heel erg gezellig. Nu heb ik nog twee dagen vrij en hoef ik woensdag pas weer te werken. Heerlijk.....
Deze criss cross kaart heb ik gemaakt voor de challenge van Het Hobbyjournaal. Het is de bedoeling dat je spulletjes van Marieke gebruikt. Dat is geen probleem, ik vind Marieke erg leuk. Dit is het resultaat geworden:


Ik heb het designpapier, cardstock, plaatje en tekststempel van Marieke gebruikt. De ronde mal is een spellbinder en het randje bovenop is van Joy. Ik had nog nooit een crisscrosskaart gemaakt, maar ik vind het erg leuk om te doen. Bedankt Miranda voor het leuke patroon.
Liefs
Cindy

10 opmerkingen:

  1. je criss cross kaart is prachtig in deze warme kleuren.
    ik ben ook gek op de spulletjes van Marieke, zo lief allemaal, het was dan ook geen straf om deze kaart te maken toch.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Cindy,
    ook jouw criss-crosskaartje is prachtig geworden. Altijd leuk om te maken en helemaal leuk om te krijgen. En zo gezellig dat je bijna elke week knutselt met je moeder!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. HoiCindy. Jullie hebben weer leuk gefereubeld. Je criss-cross kaart is heel erg mooi geworden in deze mooie kleuren .een prachtige tekst en plaatje helemaal af. Alkes past perfect. Top. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Cindy,

    Wat is je kaart prachtig ik heb de prachtige kaart van je moeder al gezien maar ik vind die van jou ook schitterend prachtige stansen heb je gebruikt!!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig Cindy....Alles zo mooi op elkaar afgestemd...mooie kleur ook....Geweldig!
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige cross cross kaart. Een super leuke opdracht! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jouw criss cross kaart is heel erg mooi geworden Cindy!
    Leuk model is het he? ik ga ook nog meedoen met de challenge.

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. geweldig mooi Cindy
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Supermooie kaart Cindy.
    Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy