maandag 4 mei 2015

Kerst in niet-traditionele kleuren

Hallo allemaal,
Vandaag wil ik jullie nog een kaart laten zien die ik dit weekend heb gemaakt. Een kerstkaart in niet-traditionele kerstkleuren. Net als mijn moedertje ben ook ik aan de slag gegaan met een mal van Elizabeth crafts designs. Ik had de mal al een langere tijd maar nog niet gebruikt, maar wat is dit leuk om te doen! De magnolia's heb ik weer ingekleurd met copics. De kerststerren heb ik bewerkt met glitter, ook van Elizabeth Crafts designs, dit is helaas niet zo goed te zien op de foto . Het designpapier is van Bo Bunny. Met deze kaart wil ik meedoen aan de challenge van Time for Magnolia Christmas Challenge (niet-traditionele kleuren). 
Ik ga nog even van mijn vrije dag genieten!
Liefs
Cindy



17 opmerkingen:

  1. Jou kaart is beeldschoon Cindy, héle mooie warme kleuren en zo prachtig ingekleurd, alles past weer zo mooi bij elkaar.
    Geniet nog even van je vrije tijd.Ik zie je straks.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie kaart Cindy
    een schitterend modelletje.

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw! Wat schitterend! Prachtig model en zulke mooie stempels op verwerkt! Bedankt voor je aanbod dat ik je altijd mag mailen als ik vragen heb! Daar zal ik misschien nog wel eens gebruik van maken. groetjes Joanne ps.als ik bij je in de buurt zou wonen zou ik bij je in de leer komen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zeker kerst in niet traditionele kleuren maar erg mooi Cindy! En ja, deze soorten mallen gebruik je inderdaad veel te weinig, ik heb ook zo'n mooie maar wat je zegt we laten ze veel te vaak liggen....Schitterend geheel!

    Groetjes en geniet lekker van je vrije dagen!
    Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk drieluikje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Cindy het is weer een ... pracht van een kaartje en wat zijn de magnolia's weer zo geweldig mooi ingekleurd ...
    Groetjes, odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook deze is echt mooi geworden zeg.
    Ook de kleur is schattig.
    Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Cindy ook al zo'n prachtig drieluikje, in mooie kleuren en leuke ingekleurde afbeeldingen...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterende kaart Cindy en geweldig gekleurd!
    Geniet van je vrije dag!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Cindy, ik ben op je blog terecht gekomen via je moeder haar blog. Ik zie dat jij al net zulke mooie dingen maakt als zij. Ik word volger dan kan ik ook bij jou inspiratie opdoen (ben nog vrij nieuw).
    Je kaart vind ik trouwens prachtig in deze kleuren en ook het model is mooi.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ook al zo enige kaart, net als die van je meoder. Mooi aangekleed. Er kan natuurlijk een heleboel op, met dit model!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Cindy,
    hele mooie kaart ook het model is super
    liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Cindy
    Wat een leuk model en superleuk dat je er meer knappe dames op hebt gezet, het is een prachtig kaartje wat je zo mooi weg kan zetten.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Huhu Cindy...

    eine wunderschöne Weihnachtskarte ist dir gelungen. Die Kartengestaltung gefällt mir super gut.
    TOP !!!!
    Lieben Gruß von Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. prachtig kaartje
    groetjes Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. super gaaf deze kerst kaart ook je andere kaarten weer mooi en gaaf loop nog al wat achter hi hi daarom maar even zo

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat n prachtige kaart Cindy en leuk dat je met onze challenge mee doet op het Time For Magnolia challenge blog

    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy