maandag 11 mei 2015

Nieuwe challenge bij My Bestie Dutch Girls designs

Hallo allemaal,
Ik voel me niet helemaal toppie, heb een beetje last van buikgriep en enorme hoofdpijn. 
Iets later dan gepland, maar vandaag is er weer een nieuwe challenge van start gegaan bij My Besties Dutch Girls designs. Dit keer is het thema bedacht door mijn eigen moedertje, namelijk: zelfgemaakte bloemen. Nou daar kun je toch heel veel kanten mee op. Dit is mijn voorbeeldkaart geworden:

Het papier is uit de nieuwe lijn van Studiolight (vintage chic). De digi is natuurlijk weer ingekleurd met copics en kun je hier vinden. Deze is geweldig leuk! De bloemen zijn dus zelfgemaakt met een mal van La La Land. Gestanst, beinkt met distressinkt en vervolgens in elkaar gezet. Erg leuk om te doen. Doe gezellig mee! Er zijn weer superleuke digi's te winnen.
Liefs
Cindy

18 opmerkingen:

  1. Het is maar gelukkig dat je deze kaart al had gemaakt Cindy, want met een buikgriep rond lopen is geen pretje.
    Je hebt weer prachtig gekleurd en de bloemen zijn helemaal toppie.
    Beterschap meisje.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ondanks dat je ziek ben, is je kaart een topper!!
    Prachtige bloemen en je digi is heel mooi geworden!!
    Groetjes, Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat vervelend Cindy! Ik hoop dat je snel opknapt!
    Wat een prachtige kaart laat je ons weer zien. Leuke afbeelding en super zo met die bloemen rondom! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtig kaartje en wens je beterschap
    groetjes Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Cindy. Je kaart is wel toppie!. veel beterschap Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lief kaartje met prachtige bloemen. Beterschap!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg mooi! Dat kantje onderaan je kaart is prachtig. Ik hoop dat het bij niet lekker voelen blijft...nu ziek worden is niet fijn!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een pracht van een kaartje weer Cindy ... heel mooi ingekleurde digi ...de kleurtjes zijn ook super mooi.
    Hopelijk ben je snel weer beter hoor !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hopelijk ben je inmiddels weer helemaal opgeknapt Cindy. Je kaartje vind ik prachtig geworden. Leuk om zelf aan de slag te gaan en mooie bloemen te maken.

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een prachtige kaart Cindy. Mooie bloemen.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je kaartje is super! Beterschap!!!
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een hele mooie kaart, de bloemen zijn super mooi. Ik hoop dat je je vlug wat beter voelt.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Cindy
    Beeldschoon is je kaartje met dit liefje en je bloemen zijn prachtig, ik vind je kaartje wel vintage chic in deze mooie kleurtjes.
    Beterschap, hopelijk knap je snel op en voel je je een stuk beter.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi kaartje! Leuk hoe het strikje dat je gemaakt hebt lijkt op het strikje van de digi. Nog veel beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart geworden en hopelijk ben je weer goed hersteld! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Echt hele mooie zelfgemaakte bloemen, ik dacht die heb ik nog niet eerder gezien, maar van LaLaLand las ik...mooi hoor! Prachtig afdrukje en schattig kaartje Cindy
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. mooi en prachtige kleurtjes zo leuke details

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy