zondag 7 juni 2015

Creative Craft Cottage - bloemen

Hallo allemaal,
Enige weken geleden ben ik gevraagd om DT-lid te worden bij de Creative Craft Cottage. Gevraagd worden om DT-lid te zijn is toch wel een hele eer en heb dan ook volmondig ja gezegd. Het is een blog waar met digi's wordt gewerkt en ook dat vind ik hartstikke leuk. Dit is dan ook de eerste challenge waarvoor ik een voorbeeldkaart heb mogen maken. Ik heb dit keer een kaart gemaakt met een digi van de sponsor Eastwind. Deze heeft ook zulke gave digi's. Het thema is"bloemen", niet zo moeilijk toch?



Ik heb dit keer designpapier gebruikt van Craft Emotions "provence". dit papier is zo mooi, dat ik verder de afbeelding niet al te veel wilde bedekken. De digi is gekleurd met copics. De ovaal heb ik gemaakt met een spellbinder. De bloemen komen uit de voorraad.  

De challenge duurt twee weken en er zijn hele leuke prijzen te winnen!
Liefs
Cindy

17 opmerkingen:

  1. Hoi Cindy, gefeliciteerd met deze eer...leuk voor je. Je kaart is weer prachtig, mooie kleuren en je kleurwerk mag er ook weer wezen...top!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Cindy, gefeliciteerd met deze eer...leuk voor je. Je kaart is weer prachtig, mooie kleuren en je kleurwerk mag er ook weer wezen...top!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je DT-schap. Leuk joh! En wat laat je een schitterende kaart zien. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Proficiat met je DT-schap. Mooie kaart en prachtig ingekleurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart met deze schattige digi. Gefeliciteerd met je DT schap. Ik ben er ook gelijk volger van geworden en heb gelijk al een kaartje ingezonden.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart is dit, gefeliciteerd met je nieuwe job Cindy, veel plezier daar .
    Je hebt weer prachtig gekleurd, ik ga daar ook eens kijken.Het lijkt mij een leuk challenge blog.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk dat je gevraagd bent. Gefeliciteerd.
    Je kaartje is prachtig.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtig kaartje meid de digi super mooi ingekleurd

    en gefeliciteerd met je Dt en veel plezier daar

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterend kaartje heb je gemaakt Cindy - echt een plaatje.
    Gefeliciteerd met je dtje!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een prachtige kaart in hele mooie kleurtjes.
    Het scrappapier is ook al zo fantastisch mooi.
    Leuk, gemaakt Cindy.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaart Cindy!
    Wat leuk dat ze je gevraagd hebben als DT.
    Heel veel succes met je DTschap.

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd met je DT schap.
    Je kaartje is erg mooi gemaakt,ze boffen met jou!
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaart, Cindy! En gefeliciteerd met je DT!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kaart, een lief plaatje dat je schitterend hebt ingekleurd en mooi dp. Gefeliciteerd met je DT, veel plezier.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Cindy
    Wat gaaf dat ze je gevraagd hebben, van harte gefeliciteerd en heel veel plezier met deze nieuwe uitdaging.
    Ik ben helemaal weg van dit prachtige kaartje met het mooie DP en natuurlijk de prachtig ingekleurde digi.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd met je DT schap. Zeker een eer om gevraagd te worden. Vind ik ook altijd! Je kaartje is een schatje!
    Mooie kleuren!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Cindy. Gefeliciteerd met je dt-schap en zeker een eer. Heel leuk voor je. Dit is een superschattig kaartje geworden. Met hele mooie kleurtjes. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy