woensdag 10 juni 2015

De zomer is in aantocht......

Goedenavond lieve bloggers,
Het was vandaag weer heerlijk weer en ook aankomende vrijdag wordt het weer bloedheet. Ik ben dan op mijn werk, lekker de airco aan, dan voel je de warmte niet zo. Dat hele warme benauwde weer houd ik niet zo van. Bij zulk mooi weer krijg ik een heerlijk zomers gevoel, daarom vandaag een kaart met een Bestie voor jullie in zomerse sferen. Het designpapier is van Carta Bella, summer fun. Ik vind dit toch zulk gaaf papier. De bestie is ingekleurd met copics. Ik hou van felle kleuren, vooral de combinatie turquoise en roze vind ik altijd super. Het is een easelkaart geworden met en aantal mallen van joy (ijsje, label). De ovaal is gemaakt met een spellbindermal. 



Met deze kaart wil ik graag meedoen aan de navolgende challenges:

Ik wens jullie allemaal weer een hele fijne avond!
Liefs
Cindy






33 opmerkingen:

  1. Wauw wat is deze weer prachtig gekleurd Cindy,wat een mooie easelkaart is dit.
    ik word er ook vrolijk van, de hitte hoeft van mij niet hoor.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijk zomers kaartje Cindy....Leuk gedaan en hele mooie kleuren. Een plaatje.
    Ik houd van de zomer....maar niet met temperaturen van 30 graden hahaha.....Dat mag van mij weg blijven....Graag.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Cindy,
    Je kaart is lekker zomer en vrolijk. En dat klopt met dit weer. Raar hè DT het zo schommelt , dan is het 30 graden en twee dagen later is het de helft...
    Nou ja we wachten wel af.
    Groetje,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heerlijke zomerse kaart, wat een mooie kleurencombinatie en wat is ie mooi afgewerkt. Ook ik zit niet op hitte te wachten, zo rond de 23 C vind ik het prima.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is really beautiful, Thank you for playing along with us at My Besties UK challenge Good Luck
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een vrolijkerd, leuk met al die kleurtjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een ontzettend leuke fleurige kaart Cindy!!
    Mooi gemaakt.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een vrolijke en fleurige kaart! Het ijsje is ook zo leuk. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Weer een lief kaartje Cindy.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig en zo lekker kleurig! Ik vind je kaart super! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een heerlijk vrolijk kaartje
    Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. lovely card love the colours and the design thank you for joining us at UK Besties love Jane DT xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Yes weer eens even een blogrondje en wat mis ik weer veel maar je ziet ik kom toch weer terug bij je in één woord schitterend zijn ze weer allemaal veel liefs Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Cindy hier ben ik eindelijk ... Wow zeg wat een kleurtjes spatten van je kaartje ... heel erg zomers ... Jouw vorige creaties zijn ook allemaal (zoals altijd) geweldig mooi !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hij is super zomers Cindy en geweldig hoor die felle kleuren . hier word je vrolijk van.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Love this its beautiful ~ thank you for sharing with us over here at My Besties Meet at the Scrappers Corner and best of luck with your entry.
    Annette DT Leader

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Just gorgeous thank you for joining us at My bestie meet at the scrappers corner
    Michelle DT

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Beautiful ...great image and lovely die cuts :) Thank you for joining us at My Bestie Aussie Challenge . Hugs Rose

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Cindy this is a wonderful creation with great attention to detail and perfect for our ‘ANYTHING GOES with a Besties Image’ challenge. Thanks for sharing your talent with us. Good luck.
    Hugs
    Desíre
    {My Besties Meet at the Scrappers Corner DT Member}
    {Doing Life – my personal blog}

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Very beautiful! Thank you for sharing with us over here at My Besties Meet at the Scrappers Corner. Good Luck!
    Kisses,
    Eleonora DT

    BeantwoordenVerwijderen
  21. What a great design, Cindy - love all the cheery colours you chose. Thanx for playing along at My Besties UK.
    Hugz, Jan (DT) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Stunning and fun card,Thank you for joining us at Besties UK ..Christine DT :)xx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. beautiful project thanks for joining us at besties UK - Carol DT coordinator xx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hallo Cindy

    Wat een leuke vrolijke easelkaart heb je gemaakt.heerlijk zomers en mooie details.

    Bedankt voor je deelname bij My Besties Friendship.

    Groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  25. A beautiful easel card - thank you for joining us at My Bestie Meet at the Scrappers Corner Challenge Blog. Hugs Andrea DT

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Oh what a beautiful fun card! Loving the colors. Thank you for sharing with us over at My Besties Meet at the Scrappers Corner. Good Luck.
    Vicki DT

    BeantwoordenVerwijderen
  27. So beautiful.
    Thank you for sharing with us over here at My Besties Aussie Challenge and best of luck with your entry.
    Annette DT Member

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Cindy this is a wonderful creation with great attention to detail and perfect for our ‘USE DIE CUTS with a Besties Image’ challenge. Thanks for sharing your talent with us. Good luck.
    Hugs
    Desíre
    {My Besties Aussie Challenge DT Member}
    {Doing Life – my personal blog}

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Lovely card thank you for joining us at My Besties Meet at the Scrappers Corner Hugs Sue DT xx

    BeantwoordenVerwijderen
  30. This is beautiful, Thank you for playing along with us at My Besties UK challenge Good Luck
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wow ....what a beautiful card ....love it ! Thanks for entering the challenge at My Besties Aussie - Rachel DT

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Love this card .... thanks for entering the challenge at My Besties Meet at the Scrappers Corner .... Rachel DT

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Just gorgeous thank you for joining us at My Besties Aussie Challenge
    Michelle DT

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy