zaterdag 27 juni 2015

Nieuwe challenge bij CC&CC

Goedemorgen lieve blogvriendinnen,
Ik kom jullie even vertellen dat er vandaag weer een nieuwe challenge van start is gegaan bij CC&CC, dit keer met het thema "seeing red". De sponsor is Inky Impressions, die heeft ook zulke schattige digi's. Ik heb papier gebruikt van Carta Bella. Verder nog wat frantage met rode glitters (die helaas niet goed te zijn op de foto). De digi heb ik ingekleurd met copics. De bloemen en de overige frutsels komen uit de voorraad. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Fijne dag allemaal!
Liefs
Cindy


16 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijkerd!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi vrolijk gekleurd kaartje Cindy

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gedaan weer Cindy...lekker vrolijk!
    Zie dat ik niet de enige ben die dat vindt haha.
    Prachtig ingekleurd weer.
    liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gedaan weer Cindy...lekker vrolijk!
    Zie dat ik niet de enige ben die dat vindt haha.
    Prachtig ingekleurd weer.
    liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi gedaan weer Cindy...lekker vrolijk!
    Zie dat ik niet de enige ben die dat vindt haha.
    Prachtig ingekleurd weer.
    liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart, zo lekker vrolijk!!
    Prachtig kleurwerk!!
    Groetjes, Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Cindy. Heel leuk deze kaart. Mooie kleuren. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooie en vrolijke kaart. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lovely card Cindy:) I adore the papers and embellishments and how you colored her.
    ~ Bonnie (DT sister)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lovely card Cindy:) I adore the papers and embellishments and how you colored her.
    ~ Bonnie (DT sister)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De vrolijkheid spat eraf Cindy. Ik vind hem leuk en fris geworden (door dat rood denk ik). Mooi ingekleurd ook..
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schatje is dit Cindy, mooi gekleurd, prachtig die rode kleuren, ik zie dat je dubbele reacties krijgt, weet je hoe dat kan????
    Het was gezellig met Noa hè, slaap lekker en tot morgen.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen

  13. Wat een gaaf kaartje zeg, heel mooi ☺
    Een leuke en gezellige (knutsel) zondag
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een super lief kaartje heb je gemaakt met deze leuke digi
    groetjes corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ontzettend leuk kaartje. De stempel is super en je hebt een prachtige kleur rood gekozen!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy