dinsdag 2 juni 2015

Nieuwe challenge bij Creaine

Hallo allemaal,
Er is weer een nieuwe challenge van start gegaan bij Creaine Challenges. Dit keer is de opdracht een borduurkaart in de kleur blauw. Je mag wel een klein beetje een andere kleur gebruiken, maar de kleur blauw moet overheersen. Wil je in de prijzen vallen, dan ben je verplicht om een patroon van Linzoos te gebruiken, nu zij één van de sponsors is deze maand. Dit is mijn voorbeeldkaart geworden: 


Ik heb de rand gemaakt met een Martha Stewartpons. De hoeken zijn geborduurd met Madeiragaren. De knoopjes zijn van Papermania. Het afdrukje is van Bugaboo en heb ik ingekleurd met copics. Meedoen kan tot 28 juni 2015.

Fijne avond.
Groetjes
Cindy

13 opmerkingen:

  1. heel leuk plaatje en prachtig geborduurd Cindy
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart geworden...en mooi afgewerkt!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieverdje Cindy en wat heb je die rand perfect mooi geponst. Ik vind dat zó moeilijk.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaart ziet er weer tip-top uit Cindy, ik ben het met Miranda eens, de rand is prachtig, maar moeilijk om te doen, jou is het weer gelukt hoor.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattige kaart en mooi geborduurd. Prachtige randen met de Martha Stewartpons.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauwww Cindy deze kaart is prachtig! Komt misschien omdat het mijn kleurtjes zijn. Hihihi. Het patroontje is super mooi bij het schattige afdrukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart is dit geworden, ik hou van blauw en de rand is prachtig.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Blauw is altijd een mooie kleur om mee te werken.
    Mijn lievelingskleur.
    Je kaart is prachtig.
    Een geweldig mooi borduurwerk en de buitenrand vind ik ook geweldig.
    Knap gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Cindy. Wat een schatje dit kaartje heel mooi met dit patroon. Het is mij ook gelukt dit op het goed formaat uit te printen. Al wat plaatjes uitgezocht Dus ik ga ook meedoen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaart Cindy!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  11. super lief stempeltje mooi borduurwerkje er bij

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart met een prachtig geborduurde rand.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy