zondag 21 juni 2015

Nieuwe challenge bij Creative Craft Cottage

Goedemorgen allemaal,
Het weer is niet al te goed, maar ik vermaak mij opperbest. Wat is het toch fijn om een creatieve hobby te hebben. Vandaag gaat er een nieuwe challenge van start bij Creative Craft Cottage. Dit keer met het thema: stippen of strepen. Deze keer is de sponsor Rick st. Dennis. Deze artiest heeft gave digi's. Met name de dames en clowns vind ik erg gaaf. De sombere digi's (doodshoofden enz.) daar hou ik niet van, dat is niet mijn ding. De digi die ik heb gebruikt, vind ik wel erg gaaf. Het haar was een hele uitdaging om te kleuren, maar echt supergaaf. Het papier is van Bo Bunny. Verder nog wat bloemen en kant en lint uit de voorraad. De mal is van Spellbinders.
Ik wens jullie allemaal een hele fijne zondag.
Groetjes, Cindy



14 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een mooie kaart. Het inkleuren van dat haar is je heel goed gelukt, dat vind ik nog steeds een van de moeilijkste dingen...
    Fijne knutselzondag!!
    Groetjes Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooie kaart Cindy!
    Die digi is ook echt een plaatje!
    Je hebt haar ook prachtig ingekleurd.
    Mooie combinatie dat grijs met roze!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart! Prachtig papier ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw als ik zo eens haren kon kleuren Cindy, dat heb je prachtig gedaan met je potloden, het is een beeldschone kaart in deze kleurencombinatie.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gave kaart, mooie kleuren ☺
    Een leuke en gezellige (knutsel) zondag
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is dit mooi!! Alles past zo perfect bij elkaar! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ziet er schitterend uit Cindy, supermooi gedaan.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart Cindy!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een uitdaging maar die is dan toch prima gelukt Cindy, het ziet er prachtig uit!

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een juweeltje, schitterend!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart, wat heb je de digi prachtig ingekleurd. Het geheel is zo mooi.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart. Je digi is prachtig en ook je mal vind ik erg mooi! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kleuren combi! In 1 woord Schitterend!!
    groetjes Willy

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy