maandag 15 juni 2015

Reminderkaart My Bestie Dutch Girls Designs

Goedemorgen lieve blogvriendinnen,
Vandaag is het mijn beurt om jullie een reminderkaart te laten zien voor My Bestie Dutch Girls Designs. Het thema is bedacht door Dorothy en is : alles mag met kant / band / lint etc. Voor de basis heb ik een Dutch Doobadoomal gebruikt. Het papier is van Joy. De Bestie heb ik uitgestanst met een spellbindermal. De Bestie is weer ingekleurd met copics. Verder nog wat lint en andere versiersel gebruikt.



 Ik zou het heel leuk vinden als jullie meedoen. Het thema is niet zo moeilijk. De challenge loopt nog tot 4 juli a.s.. 



Zelf wil ik met deze kaart meedoen aan de challenge van A paradise of stamps (veel bloemen / flowers) Ik ga weer aan het werk. Fijne dag allemaal.
Liefs, Cindy

18 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kleurencombinatie heb je voor deze prachtige kaart gebruikt Cindy, ook weer zo mooi gekleurd, alles past perfect bij elkaar.
    schitterend gemaakt weer.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaart! Mooie combinatie van papier en bloemetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig! hele mooie kleuren en alles zo prachtig bij elkaar gecombineerd! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk mooi modelletje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauwww Cindy
    wat een prachtig kaartje, super leuke digi en wat heb je haar toch weer prachtig ingekleurd

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je er weer een beeldschoon kaartje van gemaakt, zo vrolijk van kleur en zoveel leuke details zijn er te zien.
    Het is weer een top kaart.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. OH Cindy.. deine Karte ist ne wucht und sieht umwerfend aus.. bin total begeistert von deiner Coloration.
    Lieben Gruß
    Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi kaartje heb je gemaakt. De vorm en de kleuren, prachtige combinatie! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Cindy,
    Wat een ontzettend gaaf kaartje is dit. Ik vind deze digi ook echt super. Misschien dat ik weer mee kan doen. Ik vergeet vaak de andere vormen, terwijl ik er en paar in de kast heb liggen...
    Groetjes en bedankt voor de inspiratie!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Cindy,
    wat heb je weer een bjoetie gemaakt, zó mooi ingekleurd en prachtige papiertjes gebruikt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lief kaartje met deze mooi ingekleurde digi Cindy.
    Ik ben weg van de kleurtjes en het dp wat je gebruikt hebt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een hele mooie kaart Cindy!
    Mooi papier heb je gebruikt en supermooi ingekleurd!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schattig kaartje en zo mooi ingekleurd, ik heb daar altijd zo'n bewondering voor.
    groetjes Angeliqu

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Cindy dit is weer een kaartje waar ik echt blij van word ! Super mooie ingekleurde digi !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Fabulous! Thanks for joining at Paradise of Stamps: Lot of Flowers/Fruits
    Hugs
    Dewi

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Cindy, je kaartje is een plaatje, super mooi gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Superlief....mooie kleurtjes heb je gebruikt en geweldige bloemen ook. Dankjewel voor deelname bij Paradise of Stamps, xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaart!! Wat een mooie kleuren heb je gebruikt!!
    Groetjes Ditta

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy