zaterdag 13 juni 2015

spirals

Goedemorgen lieve blogvriendinnen,
Wat een verschil met gisteren hè? Het was gisteren voor mij veel te warm, maar nu is het hier zwaar bewolkt en waait het hard. Een heerlijke dag om te freubelen. Dat ga ik ook doen, straks de hele dag naar mijn moeder. Dat is altijd heel gezellig en ze maakt ook nog eens heerlijk eten, dus mijn dag kan niet meer stuk. Ik heb mijn potloden weer ontdekt. Gisteren heb ik weer heerlijk gekleurd met mijn faber castell potoden. De digi die ik heb gekozen is van Jeremiah Ketner en heet Spirals. Deze artiest heeft zulke schattige dromerige digi's, ik hou daar wel van. Het papier is van studiolight en is ontworpen door Janneke Brinkman. De ovaal heb ik gemaakt met glanspapier en een spellbindermal. De orchideeën heb ik zelf gemaakt met een doohickey van magnolia. Verder nog een strik en wat plakparels. 
Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kaart vinden. . Zometeen nog even naar de hobbywinkel en dan naar mijn moedertje.



Met deze kaart wil ik meedoen aan de volgende challenges:

Fijne dag allemaal.
Liefs,
Cindy


19 opmerkingen:

  1. Wauw wat is dit weer prachtig gedaan Cindy,zo MOOI gekleurd, de orchideeën heb je ook weer prachtig gemaakt, een kaart waar je weer trots op mag zijn.
    Tot straks.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een heel mooi kaartje geworden. Vooral die bloemetjes zijn speciaal en weer prachtig ingekleurd. Hier regent het ook al de hele morgen, dus ik denk dat ik ook een freubelnamiddagje ga hebben met mijn moedertje. :) Alvast veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een plaatje Cindy
    prachtig kleurwerk en dei mooie orchideeën maken het helemaal af.

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een schitterende kaart en zo mooi gekleurd.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat heb je een prachtige kaart gemaakt, Cindy,
    super kleurwerk, hele mooie mal en het papier is ook erg leuk..je freubeldagje is al bijna om denk ik..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het kleuren gaat je ook al goed af. Mooie kaart.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kaartje, prachtig ingekleurd ook! LIefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend kaartje heb je gemaakt met de prachtige digi Cindy - supermooi!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, mooi kaartje, wat heb je dat prachtig gekleurd. De orchideeën zijn heel mooi. Ik hoop dat je een heerlijke dag bij je moeder hebt gehad.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Cindy,
    Mooi kaartje en de digi is echt gaaf. Nog nooit gezien!
    Prachtig gekleurd. Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Cindy, wat een beauty is dit weer...werkelijk mooi gedaan. Alles past perfect bij elkaar!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Cindy, wat een beauty is dit weer...werkelijk mooi gedaan. Alles past perfect bij elkaar!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Cindy, wat een beauty is dit weer...werkelijk mooi gedaan. Alles past perfect bij elkaar!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een prachtige kaart met een zeer mooi afbeelding die je schitterend hebt ingekleurd.
    Heel mooi gedaan.
    Bedankt voor je deelname aan de de Alles Mag challenge bij Kleuren met Potloden.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Adorable card Cindy! Thanks for playing along with us this week at Sister Act Card Challenge
    Maria DT

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een beauty Cindy!! En wat geweldig mooi ingekleurd!
    Dank je wel voor je deelname aan de alles-mag-challenge bij Kleuren met Potloden! Veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een ontzettend mooie kaart Cindy.
    Leuk dat je meedoet met onze challenge bij kleuren met potloden. Succes!

    groetjes annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Sorry voor mijn late reactie. Wat n prachtige kaart Cindy en leuk dat je met onze challenge mee gedaan hebt op het Duymelot challenge blog

    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy