donderdag 16 juli 2015

Challenge Creaine

Hallo allemaal,
Even een kort bericht van mijn kant om de lopende challenge bij Creaine onder jullie aandacht te brengen. Dit keer is het de bedoeling dat jullie een sketch gebruiken van Miranda met het thema vlinders. Het papier is van My Minds Eye en de digi is van Bugaboo. Doen jullie gezellig mee. De challenge loopt nog tot 28 juli 2015. Het kaarten maken staat nu op een laag pitje. Over een aantal weken heb ik vakantie en ik moet nog een hoop afmaken voor mijn werk. Helaas heb ik weinig tijd om te bloggen, maar dat haal ik binnenkort allemaal weer in.
Groetjes, Cindy


10 opmerkingen:

  1. Je kaart is prachtig.
    Het bloggen komt wel weer.
    Gr Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuke kaart! De afbeelding is ook gaaf. Sterkte met de laatste loodjes voor de vakantie. En daarna: lekker genieten en ontspannen!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kaart. Succes nog met de laatste loodjes.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja meisje nog even door buffelen en dan rust, rust , rust, even geen Rechtbank.
    Je kaart is schattig, wat mooi gekleurd, het vlindertje staat er zo leuk bij.
    Liefs je moedertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke kaart, Cindy, mooie kleuren combinatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief kaartje Cindy....heel mooi. Nog even doorzetten meis....de vakantie komt eraan en dan kun je even relaxen.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Cindy...mooie kleuren heb je gebruikt!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtig kaartje en wat een schattige dig heb je gebruikt. En watbetreft je vakantie.........nog ff volhouden en dan kun je heerlijk gaan genieten.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een heerlijk, fleurig kaartje, Cindy! Super leuk!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy