zondag 19 juli 2015

labelschuifkaart

Hallo lieve bloggers,
Gisteren was het "me"-time, heerlijk een dag ontspannen. Ben de hele dag bij mijn moeder geweest waar we een paar opdrachten hebben gemaakt en de workshop van de magnoliaclub. Wow, wat was dat leuk om te doen en zo heerlijk ontspannen. Lekker gekleurd, gekliederd en gestanst, heerlijk. Dit is het resultaat geworden:





Het afdrukje is natuurlijk ingekleurd met copics. Het papier is van Studiolight, en de mallen zijn van magnolia, spellbinders  en La La land. De bloemen en overige frutsels e.d. komen allemaal de voorraad. Ik vond de theezakjes van AH van de zoethoutthee er wel mooi bij staan, haha. Echt geweldig leuk om te doen en zeker voor herhaling vatbaar. 

Ik wil met deze creatie graag meedoen met de challenge van Marvelous magnolia, waar de opdracht is polkadots. Er staan immers polkadots op het roze designpapier en Paradise of stamps, waar alles mag. Ook bij stampandcreatewithmagnolia is een leuke challenge, decorative edge. 

Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne zondag!
Liefs
Cindy

19 opmerkingen:

  1. Zo jij bent slim om je prachtige label/schuifkaart met challenges te laten meedoen.
    Van jou is hij ook beeldschoon Cindy, het is een prachtige creatie, alles past zo mooi bij elkaar, petje af hoor.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat prachtig. Ik kom net bij je moeder vandaan en heb ook daar mijn ogen al uitgekeken. Superleuk model en wat een mooie kleuren. Jij in roze. Is ook prachtig!
    Lekker even ontspannen in deze drukke tijd van je werk.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ook die van jou is super mooi geworden Cindy in rose
    ik zit er nog mee te zweten haha maar hij is super gaaf om te maken

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is gaafff!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lekker wat tijd voor jezelf en hoe kan je die nu beter besteden dan met je hobby! Het resultaat is prachtig

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Héérlijk zo'n dagje "me-time" Cindy. Soms heeft een mens dat gewoon nodig.
    Jouw kaart is ook al zo'n beauty in van die mooie zachte kleurtjes, práchtig hoor, zowel bij jou als bij je moeder zitten genieten.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Cindy dat kan ik mij best voorstellen te samen met je moeder ... zal zeker gezellig geweest zijn ... Jouw creatie is er weer eentje om ... van heerlijk te genieten. Super mooie kleurtjes en weer zo geweldig mooi ingekleurd !
    Groetjes, fijne avond, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk hoor een dag meuten met moeders! Hihihi. Je creatie is geweldig , wat moi gedaan Cindy!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt je "Me Time" goed besteed Cindy,
    wat een prachtige creatie

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Original and wonderful project ! Great work ! Bravo !
    Thanks for joining us at Paradise of Stamps.

    Hugs.
    Cat's sCrap.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Cindy deze is ook al zo gaaf gemaakt, echt supermooi....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijk zo'n me-dagje Cindy, goed bezig! En een onwijs mooi en leuk resultaat, prachtig gemaakt! Mooie materialen heb je gebruikt.
    Lieve groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hiya Cindy, OMG this is an amazing creation honey!!! Love everything about it!I I havent seen any of these slide cards before, but you have certainly cracked it sweetie!!! Thank you for sharing your amazing creativity with us at Marvelous Magnolia and good luck in the draw, Crafty Cuddles Jay DT xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh my this is beautiful Cindy...what a fabulous design...full of gorgeous details!! Thank you for sharing with us at Marvelous Magnolia and good luck!
    Take care,
    Beth

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat super gedaan Cindy.....mooi hoe ook alles bij elkaar is gecombineerd en er is zoveel te zien....prachtig. Dankjewel voor je deelname bij Marvelous magnolia én bij Paradise of stamps....xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Adorable card!! Love all the pink and the pretty inside as well!
    Thank you for joining us at Paradise of Stamps!
    Hugs
    Linda
    DT

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy