dinsdag 21 juli 2015

Nieuwe challenge bij Creative Craft Cottage

Hallo allemaal,
Vandaag is  er weer een nieuwe challenge van start gegaan bij Creative Craft Cottage. Dit keer is het thema super makkelijk, namelijk alles mag. Dit keer is de sponsor Karleigh Sue en ik heb dit schattige meisje gekleurd. Het papier is van Carta Bella. De gebruikte mallen zijn van MFT en Cheey Lynn. Er is weer een leuke prijs te winnen.
Ik wens jullie allemaal een fijne avond, ik ga nog even verder met mijn werk.
Groetjes
Cindy

7 opmerkingen:

  1. Beeldige kaart Cindy...leuk gedaan!
    Werkse nog even.
    Je vorige kaart is ook weer een lust voor het oog...toppie!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje Cindy, lieve kleurtjes,mooi ingekleurd, een beauty is het weer.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattige kaart heb je gemaakt en mooi ingekleurd.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooi lief meisje en je hebt haar prachtig ingekleurd.
    Leuk samengesteld.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Cindy een prachtig, schattig kaartje. De digi is weer super mooi ingekleurd !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige snoezige kaart geworden en mooi afgewerkt!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lief meiske heb je ingekleurd en mooie vrolijke kaart!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy