maandag 6 juli 2015

Nieuwe challenge bij My Bestie Dutch Girl Designs

Goedemorgen allemaal,
Het is de afgelopen dagen heel erg warm geweest. ik kan er niet zo goed tegen, ben blij dat het wat minder is. De Tour de France is hier gisteren voorbij gescheurd, midden in een regenbui en harde wind, wat gaat dat hard zeg. De renners zijn echt zo voorbij. Het was weer een hele happening. 
Vandaag gaat er weer een nieuwe challenge van start bij my Bestie Dutch girls designs. Het thema is dit keer bedacht door Nans, die graag een kaart met kraft wil zien. Dit is mijn voorbeeld geworden. Ik heb voor deze kaart de digi van Belinda Beehive gebruikt, die je hier kunt vinden. Natuurlijk weer ingekleurd met copics. Het papier is van studiolight. Verder heb ik nog wat mallen gebruikt van joy en doohickeys van magnolia. De vormkaart is gemaakt met een mal van Dutch Doobadoo. aar is ook het honingraatchipboard van. Doen jullie allemaal weer gezellig mee? 
Fijne dag allemaal.
Liefs
Cindy


11 opmerkingen:

  1. Wauw, wat is die weer prachtig gekleurd Cindy, ook de kraft details zijn er héél mooi bij, alles klopt weer zo mooi bij elkaar.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Wat een mooie en fleurige kaart zeg ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) week
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een beauty vind ik het Cindy...een prachtig geheel.
    deze digi heb ik nog nooit gezien...hij is beeldschoon en prachtig ingekleurd.
    Ik heb nog gekeken of ik iets herkende tijdens het rennen in jullie woonplaats maar t ging allemaal zo snel. Wat een weer hè bij jullie, hier viel het mee.
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een beauty vind ik het Cindy...een prachtig geheel.
    deze digi heb ik nog nooit gezien...hij is beeldschoon en prachtig ingekleurd.
    Ik heb nog gekeken of ik iets herkende tijdens het rennen in jullie woonplaats maar t ging allemaal zo snel. Wat een weer hè bij jullie, hier viel het mee.
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt een heel gaaf kaartje, Cindy! Mooie kleuren en prachtig opgebouwd. Een mooi geheel!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart Cindy!
    Je hebt hem heel mooi ingekleurd!
    Mooie kaartvorm.

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een pláátje Cindy, mooi ingekleurd ook weer en het kraft past er goed bij. Leuk detail dat honingraatchipboard, past perfect bij deze digi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hai Cindy,
    wat heb je een prachtige kaart gemaakt. Ik vind hem helemaal top! prachtige kleuren bij elkaar en het model is ook weer gaaf.
    Ik vergeet het vaak en grijp dan al naar een gewone kaart..
    Toch onthouden.....
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig kaartje en mooie kleurencombi

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mooi Cindy zo met die bloemen er bij
    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy