vrijdag 7 augustus 2015

Frame it

Hallo lieve bloggers,
Yeaaahhhh mijn vakantie is begonnen, heerlijk, ik kon zelfs een uurtje eerder naar huis. Zo heerlijk. Ik laat nu alles van mij afvallen en ga heerlijk genieten van mijn vrije dagen. Nu de stress van mijn werk voorbij is, kom ik ook weer vaker bij jullie langs. Vandaag gaat er een nieuwe challenge van start bij CC&CC. Het thema is "Frame it". De sponsor is dit keer bugaboo. Ik heb deze keer een beetje vrouwelijke digi gekozen. Het papier is van Authentique, De mallen zijn van MFT. De ketting heb ik bewerkt met stickles, dat zie je alleen niet goed op de foto. Doen jullie gezellig mee?

Fijne avond allemaal,
Liefs
Cindy


9 opmerkingen:

  1. Wat heerlijk meis, nu kan je lekker van je rust genieten, dik verdiend hoor met zo'n drukke baan.
    Gave kaart heb je gemaakt, lekker vrouwelijk en vrolijke kleurtjes. Geniet ze...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijne vakantie hoor...geniet ervan!
    Prachtige kaart meis, lekker vrolijk en die stempel is zooo leuk.
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk met dat hakschoentje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat je vakantie hebt Cindy!! Ga maar lekker genieten van je welverdiende rust! Je hebt weer een prachtige kaart gemaakt! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo het is zover, geen werk, geen telefoon, geen rechtbank en zeker niet degene die in de schuldsanering zitten, vallen je twee weken niet lastig, lekker bij komen en leuke dingen gaan doen.
    Je start gelijk met een prachtige kaart, mooi gekleurd in top kleuren.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Cindy
    Wat fijn dat je nu lekker vakantie heb, lekker van genieten hoor en alleen doen waar je zin in heb.
    Je kaartje is echt heel mooi met deze leuke digi en mooie kleurtjes.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heerlijk meid vakantie geniet er van

    je kaartje vind ik mooi geworden in deze kleuren met de prachtige schoen prachtig gekleurd

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heerlijke, vrolijke dameskaart. Mooi in die kleuren.
    De afgelopen maand heb je prachtige kaartjes gemaakt, zeker de labelkaart.
    Geniet lekker van je vakantie.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele fijne vakantie, geniet er maar van!!
    Je kaart is schitterend, gave digi!!
    Groetjes, Ditta

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy