zaterdag 15 augustus 2015

Helemaal vergeten, reminderkaart voor Ons borduurkaartenblog

Goedemiddag lieve bloggers,
Door de vakantie en de verjaardag van mijn lieve moedertje gisteren ben ik helemaal vergeten de herinnering van Ons borduurkaartenblog te plaatsen, dus bij deze. Ik ben heerlijk in de relaxstand, we zijn nog niet veel weg geweest (veel te warm), maar wel lekker in de tuin bezig geweest. De eerste week is echt omgevlogen. We bekijken van dag tot dag wat we gaan doen. Heeeerlijk, niets hoeft alles mag. En dan hier mijn kaart:


Het patroon is van Jenine Siemerink, het garen van Chrissie en het plaatje van TBZ. Ik hoop dat jullie de tijd vinden om nog mee te doen! Fijne dag allemaal!

Liefs
Cindy

14 opmerkingen:

  1. Wat een lief kaartje, mooie tere kleuren!
    Lekker hè, vakantie.. kunnen doen en laten wat je zelf wil.
    Lieve groeten, Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kan gebeuren Cindy. De tijd vliegt hé.
    Een hele mooie voorbeeldkaart met een mooi borduurwerk en een lief plaatje.
    Knap gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Cindy, nog van harte gefeliciteerd met je moeder. Hoop dat ze een fijne dag heeft gehad.
    Je kaart is weer beeldschoon meis en met een super lief plaatje erop. Prachtig borduurtje weer.
    Geniet nog van je vakantie.
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Cindy, nog van harte gefeliciteerd met je moeder. Hoop dat ze een fijne dag heeft gehad.
    Je kaart is weer beeldschoon meis en met een super lief plaatje erop. Prachtig borduurtje weer.
    Geniet nog van je vakantie.
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje is het geworden en een heel lief plaatje! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Cindy. Ik dacht al je bent altijd heel correct maar door de verjaardag van je moeder dacht ik dat je het even op vandaag daad gezet. Het kan gebeuren. Je kaart is erg leuk. Mooie kleuren en patroon. Groeten Trijntje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een lief plaatje en de kleuren er zo mooi op afgestemd! nog gefeliciteerd met je moeder!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nog van harte met je moeder! Logisch dat je dan wel eens wat vergeet van het blog. Je kaartje is in elk geval weer heel mooi en lief met deze kleuren.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zou ik ook bijna vergeten om op je prachtige kaart te reageren, het was een leuke verjaardag, wat heb ik veel hobbyspulletjes van je gekregen, toppie hoor.
    Je hebt een prachtig patroon geborduurd, het plaatje is ook zo lief, een schatje van een babykaart.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lief kaartje! Ik ga zeker nog meedoen! Geniet lekker verder van je vakantie! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ook heel mooi baby kaartje Cindy lief plaatje ook
    de vakantie ja de weken vliegen om maar is heerlijk dat je rilex aan kan doen geniet er nog maar van
    en nog gefeliciteerd met je moeder
    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele mooie kaart Cindy!
    Leuk geborduurd en heel mooi dat je ook nog een paar kraaltjes en steentjes hebt gebruikt/
    Lief plaatje!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat is een goed teken dat je lekker kunt ontspannen, dat moet ook kunnen tijdens de vakantie, niks moet, alles mag. Je kaartje is een schatje, mooie kleuren en een grappig babyplaatje, geniet nog lekker van jullie vakantie, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy