maandag 3 augustus 2015

I sea it's your birthday

Goedemorgen dames,
Yeahh, het aftellen is begonnen, dit is mijn laatste werkweek en dan twee weken vakantie, en ik heb er zin in! Vandaag wil ik jullie laten weten dat de nieuwe challenge bij My Bestie Dutch Girls designs van start gaat. Dit keer is het thema bedacht door Jolanda en past heel goed bij de tijd van het jaar. namelijk zomer, zee en strand. Ik woon zelf een kwartiertje fietsen van het Noordzeestrand en ik moet eerlijk bekennen dat ik er nooit kom. Ik vind het zand niet zo prettig en uren bakken in de zon dat is ook niks voor mij. Ik ben graag bezig. Ik heb voor deze opdracht een zSea Shell Susie gebruikt, die je hier kunt vinden. Ze is weer ingekleurd met copics. Op de schelp zelf heb ik ook nog wat hotfixsteentjes aangebracht. De mallen zijn van memorybox en doohickey van magnolia. De tekst is van Joy. 
Velen van jullie zullen nog vakantie hebben. Ik hoop dat jullie ondanks de vakantie toch tijd en zin hebben om mee te doen. Er zijn weer leuke digi's te winnen. neem ook eens een kijkje op het blog voor de prachtige creaties van mijn DT-collega's. 
Met deze kaart wil ik graag meedoen met de challenge van De Egel, waar het thema is zon, zee, strand.

Fijne dag allemaal,
Liefs
Cindy



13 opmerkingen:

  1. Wat mooi Cindy, prachtig gekleurd, wat een schitterende mal van Memorybox.
    het is een kaart naar mijn hart, je weet waar ik woon hè???
    Liefs je moedertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig kaartje, ik mag morgen nog en dan heb ik lekker 3.5 week vakantie...

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen

  4. Super mooie en vrolijke kaart ☺
    Je kunt bij ons ook meedoen bij De Egel met deze kaart ;)
    Gezellige en fijne (knutsel) zonnedagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties

    1. Leuk hoor dat je mee doet bij ons !
      Bedankt dat je meedoet met onze "Zon / Zee / Strand / Vakantie / Maritiem" Challenge !
      Gezellige en fijne (knutsel) zonnedagen
      Liefs van Erica
      {Heidebloempjuh}
      {DT De Egel}

      Verwijderen
  5. mooi Cindy prachtig ingekleurd
    en leuke details
    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat gaaf, dit kaartje. De bubbelsstans van Memory Box past er zo ongelofelijk goed bij!
    De kleuren en de digi, heel mooi gedaan! Ik krijg zin in het strand.
    Groetjes en inderdaad bij de Egel, bij ons is en zomerchallenge dus als je mee wilt doen...
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een heerlijk vrolijk en 's zomers kaartje Cindy, ik krijg zowaar weer zin om de kleuren en stempels erbij te pakken en die bubbelstans is het laatste wat ik vorig jaar heb gekocht, echt leuk is die, alvast een hele fijne vakantie gewenst met leuke dingen in het vooruitzicht, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige zee kaart. Die malen zijn mooi. Een fijne vakantie. Geniet ervan.
    GroetjesHester

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel gaaf dat je meedoet met onze 'Zon / Zee / Strand / Vakantie / Maritiem' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Challengeblog De Egel}
    {Hobbywinkel De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart Cindy!
    Hele mooie mallen van memorybox heb je erbij gebruikt!
    Fijne vakantie, geniet ervan!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is deze apart...leuk gedaan hoor!
    Prachtige mal, nog niet eerder gezien.
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gorgeous creation Cindy! I love that image and you did such a fabulous job creating your card. Love your dies, coloring and beautiful embellishments.

    I am your newest follower and would love to have you follow my blog also. I am having a blog celebration; with lots of prizes. I would love for you to join (if not already), comment and add your link. Hugs, Gloria

    http://purpleglocreations.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy