vrijdag 21 augustus 2015

Nieuwe challenge bij CC&CC

Goedemorgen allemaal,
Vandaag is er een nieuwe challenge van start gegaan bij CC&CC. Dit keer is het thema, gebruik een "sentiment" (tekst). De sponsor is dit keer Inky Impressions. Ik heb de digi Angelica with giant Pumpkin gebruikt. Wat een ontzettend gave digi om te kleuren. De rand heb ik gemaakt met een Martha Stewart pons.Het papier is van Bo Bunny. De ronde mal heb ik gemaakt met een spellbinder. De tekst is van Noor! Doen jullie gezellig mee?

Liefs
Cindy


5 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart Cindy, prachtig ingekleurd, de kleuren combinatie is ook schitterend, de mal van Martha Stewart staat er ook prachtig bij.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje Cindy.
    In hele mooie herfst tinten!!

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Cindy, wat een mooi herfstkaarten. Leuke kleuren erg leuk gemaakt met dit afdrukje. De rand is prachtig. Groeten Trijntje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De rand vind ik geweldig en je kaart is een mooi tafereeltje geworden Cindy.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een prachtige herfstkaart. Zo mooi alles bij elkaar. Van mij mag de herfst nog wel even duren, maar deze herfstkleuren op de kaart zijn wel erg gaaf! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy