maandag 31 augustus 2015

Nieuwe challenge bij My Besties Dutch girls designs.

Goedemorgen allemaal,
Als jullie dit lezen, is mijn tweede werkweek al weer begonnen. Weer aan het werk zijn  gaat misschien nog wel sneller dan de vakantie. Maar dat geeft niks, ik vind mijn werk hartstikke leuk. Er is weer een nieuwe challenge van start gegaan bij My Besties Dutch Girls designs. De opdracht luidt dit keer: alles mag met een tintje Hollands. Ik moet zeggen dat ik dit zelf een moeilijke opdracht vond. Je komt toch uit op molens, klompen of tulpen. Ik heb uit de losse pols een klomp getekend. De molen en tulpjes heb ik uitgesneden met de silhouette. Ik heb de silhouette al een tijdje geleden aangeschaft maar nog veel te weinig gebruikt. Daar moet verandering in komen, dus ik probeer het stukje bij beetje onder de knie te krijgen. je kunt er zo ontzettend veel mee. De Bestie is een clearstamp van Joy. Verder nog rood wit blauw lint en wat vilten tulpen. Hollandser kan toch niet? 
Neem ook eens een kijkje op het blog voor de schitterende creaties van mijn DT-collega's en hebben jullie zin, doe gezellig mee. Jullie kunnen weer leuke digi's winnen.

Fijne dag
Liefs
Cindy



10 opmerkingen:

  1. Hoi Cindy
    een klomp tekenen uit de losse pols is je goed gelukt zeg, wat een gave creatie heb je gemaakt, het is Holland ten top.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een super leuke en echte hollandse kaart! Mooi gemaakt hoor! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel origineel gedaan Cindy, en knap zo met die klomp! En inderdaad, met de Silhouette kun je zoveel doen, ik zou 'm niet meer willen missen.
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een échte Hollands klomp, tof gedaan!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gaaf! Heel knap gemaakt! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een oer-Hollandse creatie! Gaaf gemaakt!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Cindy echt een hele leuke Hollandse creatie ... leuk zeg zo'n klomp !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Alle ingrediënten voor een op en top hollands kaartje Cindy, super!

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nu breekt m'n klomp Cindy...;p Wat een leuk model deze kaart, op en top Hollands ;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is erg leuk! Ik vind dat ook altijd wel moeilijk, zo'n thema. Mar het is jou prima gelukt.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy