zaterdag 1 augustus 2015

nieuwe challenge bij Ons borduurkaartenblog

Goedemorgen lieve bloggers,
Eindelijk weer eens een berichtje van mij. Nog een week werken en dan heerlijk vakantie. Dat betekent wel dat ik me een slag in de rondte moet werken om alles af te krijgen, daarom ben ik ook weinig in blogland. Ook voor kaarten maken heb ik op dit moment geen tijd, maar dat ga ik allemaal weer inhalen. Vandaag kom ik even langs om de nieuwe challenge bij Ons borduurkaartenblog aan te kondigen. Dit keer mocht ik het thema kiezen en dat is een babykaart geworden. Het patroon is van Sjaak van Went en het plaatje van Yvonne, dit blijft zo'n lieverdje. Doen jullie gezellig mee? De challenge loopt weer een maand. Geniet van jullie weekend!
Liefs
Cindy


9 opmerkingen:

  1. Mooi patroon, prachtig geborduurd en zo,n lief plaatje, kortom een schatje van een kaart.
    Liefs je moedertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooiekaart met mooi borduurpatroon en lief plaatje! sterkte nog even met werken!! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beeldschoon Cindy...super mooi geborduurd weer. Het heeft iets elegants. Lief plaatje erbij...prachtig geheel!
    De laatste loodjes meis...sterkte.
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wowwww wat een schat van een mooie kaart Cindy. Een heel fijn weekend, lieve groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Cindy wat een mooi patroon heb je gebruikt en het plaatje past er zo leuk bij. Weer een hele mooie kaart. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Cindy
    Wat is dit een super schattig kaartje en het patroontje is ook zo mooi, echt een liefje.
    Nog even doorbijten meis en dan kan je lekker gaan genieten van je welverdiende vakantie.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje Cindy

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oooh wat zal jij gaan genieten van je vakantie Cindy, nog even doorbijten... Je kaart is een liefje, mooi geborduurd en een lief plaatje, helemaal in babystijl...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel lief kaartje Cindy! Nog even sterkte met de laatste loodjes en dan lekker genieten!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy