zaterdag 19 september 2015

100ste Challenge bij Chocolate Coffee and Cards Challenge

Goedemorgen lieve blogvriendinnen,
De 100ste challenge is van start gegaan bij Chocolate Coffee and cards. Welk thema kun je dan beter hebben dan "party/ feest". Ik heb dit keer een kaart gemaakt die al heel lang op mijn lijstje stond. Echt heel erg leuk om te doen. Het designpapier is van Joy, de kaarsjes zijn van blokker en de sponsor is dit keer The Paper Shelter. De digi heb ik ingekleurd met copics. De prijs die je kunt winnen is echt gaaf, namelijk een shoptegoed van $15,--. Daar kan je aardig wat digi's voor uitzoeken. Ik ga straks weer lekker aan de knutsel met mijn moedertje vandaag. Eerst naar de hobbywinkel en dan aan de slag. Ik hoef ook niks aan het eten te doen. Als er iemand lekker kan koken, dan is het mijn moeder wel, hahaha. Fijne dag allemaal!
Liefs, 
Cindy


14 opmerkingen:

  1. Oh wow Cindy this is such a festive and fun party card. Loving the colours and cake with candles.
    {I would love you to take part in my 1,100 Follower Give-away. Thank you so much if you have already entered and good luck}. Hugs Desíre {Doing Life}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is een feestelijk iets, wow!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Feestelijke kaart Cindy ..Toppie! !!!
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WAUW!!!! dit is gaaf!! En echt feest!! Super mooi gedaan. Geniet van jullie hobbydag! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een feestelijke verjaardagskaart!
    En ik wens je een gezellige knutsel dag met je moeder!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lieverdje.....geweldig gedaan. Superleuk en vrolijk. Veel plezier vandaag met je moedertje.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Voor een speciale gelegenheid blijft dit een heel leuk model. Je bent even bezig, maar dan heb je ook wat. Jouw uitvoering is lekker feestelijk!
    Voor straks lekker knutselen en eten,
    groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat ziet er supergaaf uit Cindy - een pracht van een kaart!

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gave kaart, zeg, met dat cadeautje en de taart met kaarsjes! Zo origineel en heel gaaf uitgevoerd! Top!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat een super feestelijke kaart Cindy, leuk voor de 100ste challenge, mooi gekleurd en prachtig versiert.
    Het as weer een gezellige dag, met een heerlijke maaltijd.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een supergave kaart heb je gemaakt. Heel erg leuk met die kaarsjes erop. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. mooi gemaakt meid deze kaart met taart
    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Cindy, het is schandalig hoe erg ik soms achter loop met reactie's geven. Je hebt de afgelopen tijd alweer heel wat mooie kaartjes gemaakt. Wat kan jij toch prachtig kleuren. Ik ben er over aan het nadenken om hiervoor een workshop te gaan volgen.
    Lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy