maandag 14 september 2015

Dream......

Hallo lieve bloggers,
Deze kaart heb ik vorige week gemaakt, maar nog niet op mijn blog gezet. Ik ben lid van de Cutie Kaarten Vitrine club en daar kon je je begin dit jaar opgeven voor de verrassingsvlop. Dat is zo ontzettend leuk. Je krijgt een envelop toegestuurd met spulletjes die je allemaal moet gebruiken. De beheerder die je de envelop heeft toegestuurd maakt zelf ook een voorbeeld. Alleen de digi is vrij, verder moet je alles gebruiken. De envelop bevatte echt teveel om op te noemen, zo gaaf! Dit is het eindresultaat geworden:



De digi is van Jeremiah Ketner. Dit zijn zulke ontzettend lieve gezichtjes, ik vind ze geweldig. Het afdrukje is ingekleurd met copics. Dit was echt een fantastische uitdaging en ik weet nu al dat ik mij volgend jaar zeker weer op ga geven.

Met deze kaart wil ik graag meedoen aan de challenge van The Ribbon Girl.

Fijne avond allemaal!

Liefs
Cindy

12 opmerkingen:

  1. wauw! Super zeg! allemaal van die mooie spulletjes en lieve kleuren...groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi Cindy

    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart heb je gemaakt. Wat een mooie spulletjes zaten er in die envelop. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het een heel mooi kaartje geworden.
    Inderdaad is het een gave digi, maar de aankleding van je kaart is ook top!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, wat heb je haar prachtig gekleurd Cindy, het is weer een héle mooie kaart.
    Ik ga snel op de fiets , oppasdag hè.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een beauty Cindy....prachtig gedaan!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een beauty Cindy....prachtig gedaan!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een beauty Cindy....prachtig gedaan!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterende kaart is het geworden Cindy - zo mooi gekleurd en echte WAUWkaart van gemaakt - helemaal toppie!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wouw Cindy....wat een schitterende kaart! Wat leuk om dat uit zo'n verrassings-envelop te maken! Het is een pracht om te zien! Top!!!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Cindy wat leuk om een envelop vol spulletjes te krijgen en dan wat van te maken.het is erg mooi geslaagd. Inderdaad een lief gezichtje heel mooi ingekleurd.groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy