vrijdag 4 september 2015

Feminine en Fancy

Goedenavond allemaal,

Ik kom nog even langs om jullie te laten weten dat er vandaag een nieuwe challenge is gestart bij CC&CC, dit keer met het thema Feminine en fancy. De sponsor is a day for daisies. Deze digi's vind ik geweldig. Ik heb de digi "vintage lip color" uitgekozen. Heb me lekker uitgeleefd met de copics, het haar was wel een hele uitdaging, maar ik ben tevreden over het resultaat. Het papier is van Authentique. De bloem is van Prima Marketing. De plakvormen komen uit de voorraad. Als jullie meedoen, kunnen jullie een gift certificate van a day for daisies winnen van $ 12,--. Gaaf toch?
Fijn weekend allemaal,
Liefs
Cindy



16 opmerkingen:

  1. prachtig geworden Cindy deze dame en haar haar heel mooi
    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een klasse apart, dat inkleuren van jou Cindy, prachtig gedaan, het is een grand dame, een schitterende kaart
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Cindy
    Wauw wat is dit een schitterende kaart met die mooie dame en ik ben weg van haar mooie zwarte haren.....zo mooi ingekleurd.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supermooi Cindy!
    Het is inderdaad een hele mooie digi!
    Leuk voor de jeugd.

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart Cindy , erg mooi ingekleurd!!
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw...een bjoetie van een kaart geworden!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart en prachtig ingekleurd! Hij past helemaal bij de challegne. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig zoals je het haar hebt gekleurd Cindy, zo'n mooie glans ligt erover. Het hele kaartje is weer een beauty, mooi papier ook, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauwww Cindy
    wat een super gaaf en mooi kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zoooooo apart en zo prachtig. Heel mooi gedaan weer Cindy

    Groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik dacht die mooie bloem heb je ook vast zelf gemaakt, maar las dat die van Prima was! Ik vind het een apartekaart en echte blikvanger Cindy!!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je dit super mooi gedaan Cindy, je bent er een kei in!!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Cindy, this is just gorgeous!! I love the image, and you did an amazing job coloring her.
    xx Bonnie - DT sis

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy