zondag 6 september 2015

Jinglebells

Hallo allemaal,
Vanmorgen heb ik gezellig met mijn moeder gefreubeld. Het resultaat is deze kerstkaart geworden. ik heb het koud en ben een beetje rillerig, bij dat gevoel past een kerstkaart prima. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik verlang naar de winter. Klinkt raar, maar ik ben echt een wintermens. Voor deze kaart heb ik papier van First Edition gebruikt. De basis is gemaakt met een Dutch Doobadoo mal. Edwin is ingekleurd met copics. De bomen zijn van magnolia en heb ik bewerkt met een snowpen. De houten ornamenten komen uit de voorraad. Het muziekpapier is van mijn moedertje. Deze kaart wil ik graag mee laten doen met de kerstchallenge van Time for Magnolia, waar ze een kerstkaart vragen met bomen en stamp and create with magnolia, waar alles mag.
Ik wens jullie allemaal een fijne zondag. 
Ik ga nog even lekker kleuren, morgen roept de plicht weer.
Liefs
Cindy


13 opmerkingen:

  1. Wauw, wat is die mooi geworden, ik zit er nog mee te stoeien hoor, je hebt weer zo mooi gekleurd, het is een schatje van een kerstkaart.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart. Ik vind de rolletjes ook erg geslaagd erbij. Je stempel is ook weer prachtig ingekleurd. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldigggggggg en dat bedoel ik met een grote G ziet er heel mooi uiten leuk met die rolletjes muziekpapier zo.

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaart is weer een toppertje Cindy...alles past mooi bij elkaar. Ook je kleurkeuze is prachtig!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig!! Heel leuk met die rolletjes en die schitterende bomen. Wegens ziekte was ik al even niet langs geweest, maar er staan weer hele mooie kaarten op je blog!
    Ik lees dat je ook rillerig ben...hoop voor je dat het niet door zet, ik ben er ruim een week zoet mee geweest...
    Groetjes, Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Cindy
    Wat vervelend dat je een beetje rollerig bent, hopelijk word je niet ziek.
    Je kaart is prachtig en die rolletjes muziekpapier zijn een heel leuk detail erop.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kerstkaart. Hele mooie details! Oei... hoop niet dat je ziek bent geworden of wordt! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend kerstkaartje heb je gemaakt Cindy - Edwin is prachtig gekleurd en je samenstelling is helemaal toppie!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kerstkaart met Edwin in de hoofdrol Cindy. Mooie warme kleuren en die rolletjes muziekpapier erbij zijn natuurlijk heel gaaf. Persoonlijk vind ik alle seizoenen wel fijn alleen regen ben ik zo beu in welk seizoen dan ook. Ja 's-avonds als ik de deur niet meer uit hoef vind ik het gezellig..;)
    Werk ze meis en niet ziek worden hoor...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. schattig is je kaartje weer Cindy en je gaat toch zeker niet ziek worden he? leuk die bladmuziek zo opgerold naast die stoere Edwin, helemaal in Kerstsfeer, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Cindy. Wat een schatje. Wat heb je deze kaart prachtig gemaakt.en zulke leuke details. Top! Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. een mooie winter kaart cindy met eens edwin die word altijd veel vergeten ha ha
    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kerstkaart heb je gemaakt Cindy, leuke kleuren en je tekst ornament, geweldig wat mooi. Bedankt voor je deelname bij TFM. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy