maandag 21 september 2015

Nieuwe challenge bij Creative Craft Cottage

Hallo allemaal,
Vandaag gaat er weer een nieuwe challenge van start bij Creative Craft Cottage.  Dit keer is het thema "alles mag". De sponsor is Rick st. Dennis. Deze digi's zijn echt een uitdaging om te kleuren, maar zo geweldig gaaf! De digi die ik heb uitgekozen is Pirate Nayja.  Ik heb deze dame ingekleurd met copics. Verder heb ik gebruik gemaakt van een mal van Dutch Doobaddo. De achtergrond heb ik zelf gemaakt met een embossingfolder en Viva decor Inca Gold. Dat is zulk leuk spul! Verder nog wat veren, lint en bloemen uit de voorraad. Ben weer benieuwd wat jullie er van vinden. Neem ook eens een kijkje op het blog. Mijn DT-collega's hebben ook prachtige voorbeelden gemaakt. Jullie kunnen twee digi's naar keuze winnen van Rick st. Dennis. Gaaf toch?
liefs
Cindy


15 opmerkingen:

  1. Wow, wat is dit een schitterende kaart Cindy, het lijkt me een moeilijke stempel om in te kleuren, jij hebt dat weer prachtig gedaan.
    Je hebt de enmboossing folder prachtig opgepimpt,.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Cindy...ik heb een poosje terug ook zo'n soort stempel ingekleurd maar van een ander merk.
    Mooi ingekleurd hoor en mooie details erop!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh lala Cindy, dat is een sexy piratendame..gaaf. Je hebt haar mooi ingekleurd. Je achtergrond is echt een blikvanger, mooi gedaan zeg..wauw.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een gave kaart en wat een mooie moeilijke, prachtig ingekleurde stempel! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend kaartje heb je gemaakt Cindy - prachtig gekleurd - ja die van Rick St Dennis zijn altijd een hele kleur uitdaging maar wel gaaf - en je kaartje ermee is helemaal toppie!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige label Cindy.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw wat mooi!! Die kleuren zo bij elkaar! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een leuk label en heel mooi gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Pff tijd niet gekeken Cindy wat een gave stempel oh wat heb ik wat moois gemist sorry veel liefs Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt een topper Cindy! Wat ontzettend mooi gemaakt. Knap hoor dat kleurwerk, dat is niet het gemakkelijkste om te kleuren. En dan je embossingachtergrond met inka-gold....helemaal geweldig!
    Lieve groetjes en nog een fijne week, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. heel mooi kaartje Cindy. En ik zag al verschillende berichten van de DT dag. Wat een gezellige boel!
    Jullie zullen wel genoten hebben!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterend! Geweldig mooi gekleurd en je achtergrond is ook prachtig!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat is deze digi prachtig ingekleurd, schitterend!
    Groetjes, Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige, stoere kaart, gave achtergrond.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige, stoere kaart, gave achtergrond.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy