dinsdag 1 september 2015

Nieuwe challenge bij Ons borduurkaartenblog

Goedemorgen lieve blogvriendinnen,
Vandaag gaat er weer een nieuwe challenge van start bij Ons borduurkaartenblog. Dit keer is het thema bedacht door Trijntje. Zij wil graag een borduurkaart zien met een stans. Ik heb de borduurstans van Nellie Snellen gebruikt. De achtergrond stans is van Amy Design. De takjes zijn van memorybox. net als de bloemen die ik van vellum heb gemaakt. Het plaatje is van Amy Design. Mijn DT-collega's hebben ook prachtige kaarten gemaakt. Neem eens een kijkje op het blog. Meedoen kan tot en met 30 september 2015 23.55 uur. Natuurlijk kunnen jullie weer een leuke prijs winnen.
Liefs
Cindy


11 opmerkingen:

  1. Cindy het is weer een pracht van een kaartje geworden ... Deze maand ga ik ook terug aan de slag hoor !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schitterende kaart! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauwww Cindy
    wat een geweldig mooi kaartje
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart! Heel mooi Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige kaart Cindy!
    Mooie combinatie met de mallen!
    En wat een mooie bloemen krijg je met vellum, dat ga ik ook eens proberen.

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Cindy
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Eigenlijk ben ik te moe, maar toch kom ik even langs om te zeggen dat je kaart prachtig is.
    Mooi mal en prachtig geborduurd, de vellum bloemen zijn er zo mooi bij.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart Cindy is ook een hele leuke mal ...super!!!
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw Prachtig geworden en alles zo mooi afgewerkt!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Supermooi Cindy, en de bloemen gemaakt van vellum? En die dan ingekleurd ? Echt prachtig, trouwens de hele kaart is een plaatje, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy