zondag 27 september 2015

white Christmas

Hallo lieve bloggers,
Het weekend is weer bijna ten einde. Het was een heerlijk weekend. Zaterdag heb ik weer heerlijk gefreubeld met mijn moeder. We hebben niet ontzettend veel gedaan, maar het was echt zo gezellig! Dit keer heb ik een kerstkaart gemaakt voor Time for Magnoliachallenge, waar het thema is een hele witte kaart, alleen je afdrukje mag gekleurd zijn. En wat vond ik dit een moeilijke uitdaging. Ik heb verschillende mallen van diverse merken gebruikt, Marianne Design, spellbinders en memorybox. De bloemen heb ik gemaakt van witte vellum, met stempels en mallen van Creative Expressions. De stempels heb ik gestempeld met versamark en vervolgens bewerkt met witte embossingpoeder. Het afdrukje heb ik niet-traditioneel lekker fel gekleurd met copics. Het mooie papier en vellum komt allemaal bij mijn favoriete hobbywinkel Gunter vandaan.
Fijne avond allemaa1!
Liefs
Cindy



18 opmerkingen:

  1. Heel leuk zeg, dit kaartje. Zo mooi in hoofdzakelijk wit. Heeft iets speciaals vind ik.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk Cindy!
    Het heeft wel wat zo'n witte kaart!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele gave kaart en ja alleen wit is echt moeilijk ik heb het ook is geprobeerd maar helaas. Deze is geslaagd hoor hij is superrrr.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele gave kaart en ja alleen wit is echt moeilijk ik heb het ook is geprobeerd maar helaas. Deze is geslaagd hoor hij is superrrr.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart, je bent er goed in geslaagd om een schitterende witte kaart te maken!
    Groetjes, Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, wat is jou kaart schitterend Cindy, ook al vond je het moeilijk, het is een plaatje om te zien.
    Ook heb je weer prachtig gekleurd.
    Mijn telefoon doet het hoor.
    Liefs je moedertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie witte kaart ik vind de ponsietta's schitterend gedaan.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is inderdaad een moeilijke uitdaging maar het is je goed gelukt. Apart hoor.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een prachtige kaart! Zo knap alles in het wit, op de afbeelding na...elke keer als ik het zie denk ik 'wat mooi'. Maar toch heb ik het nog nooit geprobeerd, lijkt me zo moeilijk! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart, zie je dat je het wel kan!!! Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel gaaf kaartje Cindy! Mooie kleurtjes en mooie basistinten xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart Cindy! Wit op wit blijft erg mooi en je Tilda is schitterend gekleurd.
    Groetjes, Liselor

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi kaartje Cindy, doordat de afwerking van de kaart in het wit is, is er echt een hoofdrol voor je mooi ingekleurd afdrukje.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtigmooi kaartje Cindy - supermooi gekleurd en prachtig gedaan.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat mooi Cindy, het ingekleurde afdrukje is echt een eye-catcher geworden. Mooi ingekleurd en wat een mooi effect geven die vellum kerstbloemen...toppie.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schatje heel mooie kaart Cindy ,
    liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw Prachtige kaart geworden!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Cindy
    Wat een schitterende kaart zo in het wit en Tilda straalt helemaal door de kleurtjes, ik ben weg van je vellum bloemen.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy