zondag 13 september 2015

Zomaar een kaartje van mij

Goedemorgen lieve bloggers,
Gisteren heb ik weer mijn wekelijkse knutseldag met mijn moedertje gehad. Dat is altijd heel gezellig. De hele woonkamer staat op zijn kop met dozen bloemen, lint, snijmallen enz. maar het is ook zo gezellig. De spullen zijn ook weer heel gauw opgeruimd. Deze keer heb ik een magnoliakaart gemaakt, die ik graag mee wil laten doen aan de challenge van Time for Magnolia Bingo (kant, plakparels / bloemen). Het zou ook nog de combinatie, snijmallen, wit en bloemen kunnen zijn want die combi zit er ook nog in. Als basis heb ik een go Kreatemal gebruikt, verder een taartkleedje, mallen van Noor! design en magnolia. Tilda heb ik ingekleurd met copics. De parelpin heb ik zelf gemaakt. Het papier is van Bo Bunny.  Veel van de spullen komen natuurlijk weer bij mijn favoriete hobbywinkel vandaag: Gunter, die ook een facebookpagina hebben. Ben reuze benieuwd wat jullie ervan vinden! 
Ik wens jullie allemaal een hele fijne zondag!
Liefs
Cindy



20 opmerkingen:

  1. Ik zie het helemaal voor me... wat een gezelligheid zo samen knutselen. Wat een prachtige kaart! Zo fris met deze kleuren. Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superschattig kaartje geworden!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb gezien dat je deze prachtige kaart hebt zitten maken, vol bewondering heb ik weer naar je kleur techniek gekeken, prachtig , het is weer een beauty.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige kaart. En heerlijk om zo samen te freubelen. Geniet ervan.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat klinkt dat toch gezellig Cindy, dat knutseldagje samen, fijn hoor dat jullie samen die hobby delen.
    Je kaart is een toppertje, even goed in de vergroting bekeken en er valt heel wat te genieten. Lief zoals je de spulletjes gecombineerd hebt en het plaatje is prachtig ingekleurd (wat een leukerdje trouwens).
    Fijne zondag...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een supermooi kaartje is het geworden daar hou ik van lekker veel op te zien en je hebt een pracht van een tilda gebruikt. heel leuk gedaan.

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw...wat een schitterende kaart! De kleurcombinatie van groen en blauw is zo mooi! En komt ook weer mooi terug in je afdrukje!
    Groetjes, Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Cindy,
    Wat een gaaf kaartje!
    Mooi gekleurd en heerlijk die frisse kleuren.
    Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gaaf, mooie kleurcombi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterend kaartje heb je gemaakt op je knutseldagje Cindy - mooi gekleurde leuke magnolia heb je gebruikt en je kaartje is helemaal toppie!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart met een prachtige kleurencombinatie en veel leuke versieringen.
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  12. In één woord schitterend Cindy, echt een plaatje van een kaartje!


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Cindy,
    wat een gaaf kaartje heb je gemaakt! Mooie kleuren en prachtig gekleurd.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke kaart ik houdt alleen niet zo van slangen hihi.
    Liefs Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Deze mag er ook wezen. ..mooie kleurencombi heb je gekozen. Top!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Deze mag er ook wezen. ..mooie kleurencombi heb je gekozen. Top!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Deze mag er ook wezen. ..mooie kleurencombi heb je gekozen. Top!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauwwwwww Cindy, heerlijk zo samen freubelen met je moeder. Je kaart is schitterend mooi gemaakt meis. Bedankt voor je deelname bij TFM. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy