donderdag 1 oktober 2015

Challenge #24 - ons borduurkaartenblog

Hallo lieve bloggers,
Vandaag hebben we een mijlpaal bereikt bij Ons borduurkaartenblog. Ons blog bestaat vandaag twee jaar.  Ik kan mij nog heel goed herinneren dat mijn moedertje en ik er het destijds over hadden om zelf een challengeblog te gaan beginnen voor borduurkaarten en nu zijn we al weer twee jaar verder. We hopen ook dat het blog nog heel lang mag bestaan. We laten het tweejarig bestaan natuurlijk niet zomaar voorbij gaan, hierover volgt deze maand meer informatie. Het is 1 oktober, de nieuwe challenge bij Ons borduurkaartenblog  begonnen. Dit keer is het thema "herfst", bedacht door Martje. Ik hou er van, van die prachtige warme herfstkleuren. 


Dit keer heb ik een patroon gekozen van Sjaak van Went uit een ouder hobbyjournaal. Het plaatje is van Amy en de blaadjes heb ik geponst. De meeste spulletjes komen natuurlijk weer bij mijn favoriete hobbywinkel Gunter vandaag. Gunter heeft tegen ook een facebookpagina.

Heb je zin, doe gezellig mee met de challenge. Hij loopt tot 31 oktober 2015 23.55 uur. Natuurlijk is weer een leuke prijs te winnen. Neem eens een kijkje op het blog voor de schitterende kaarten van mijn DT-vriendinnen en de prijs die jullie kunnen winnen.

Fijne avond.
Liefs, Cindy

10 opmerkingen:

  1. Geweldig mooi borduurtje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige herfstkaart! Kleuren passen perfect bij elkaar.
    Groetjes, Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gefeliciteerd trouwens met het 2 jarig bestaan van jullie borduurblog!!
      Ditta

      Verwijderen
  3. Hoi Cindy. Ik vind je kaart prachtig.het patroon is super en dit plaatje past er heel mooi in. Leuke kleurencombi. Ja de tijd gaat snel.Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gefeliciteerd met het 2jarig bestaan van jullie challengeblog. Ik doe elke maand met veel plezier mee :-). Je hebt weer een prachtige kaart gemaakt!! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hartstikke mooie kaart. Weer zo prachtig geborduurd. Van harte gefeliciteerd met jullie 2 jarige bestaan. Wat gaat dat snel he! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Cindy
    Prachtig is je herftskaart, zo,n mooi patroon, héél mooi geborduurd, het plaatje is
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sorry, de telefoon ging, even de zin af maken, het plaatje is er schattig bij.
      Xxx

      Verwijderen
  7. Prachtige herfstkaart heb je gemaakt Cindy - supermooie combinatie en helemaal toppie gedaan!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met het tweejarig bestaan van jullie borduurblog. Dit kaartje is prachtig, wat een fijn borduurwerk en zo'n lief plaatje.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy