vrijdag 16 oktober 2015

Nieuwe challenge bij Chocolate Coffee and cards

Hallo allemaal,
Het is hier onwijs druiliger weer, heb de afgelopen week vrij gehad en heb me reuze vermaakt. Buiten koud, binnen warm, kacheltje aan, knutselspullen erbij, kortom alles om het naar de zin te hebben. Vandaag gaat er weer een nieuwe challenge van start bij Chocolate, Coffee and Cards. Het thema past helemaal bij de tijd van het jaar "Halloween". Ook al leeft het niet zo in Nederland, ik vind het thema wel heel leuk. De sponsor is dit keer Rick st. Dennis.  Wat een geweldige digi's heeft Rick. Ik heb Dancing with the stars Witch gebruikt. Zo leuk om te kleuren, natuurlijk met copics. De achtergrond heb ik gemaakt met een mal van Memorybox. De bloemen komen uit de doos, de spin is van Xenos en het web heb ik gestanst uit angelwire, een soort papier met een spinnewebachtig effect, uit de oude doos, want dat is al heeel oud. Het papier is van My Minds Eye. Ik ga nog even van mijn laatste vrije uurtjes genieten. 
Fijn weekend allemaal,
Liefs, 
Cindy


12 opmerkingen:

  1. Hartstikke mooie kaart heb je weer gemaakt. Prachtig ingekleurd en hele leuke stempel Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi spookachtig kaartje heb je gemaakt ik vind hem helemaal te gek en heel mooi gekleurd.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi geheel! Wat kun jij mooi inkleuren, prachtig! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Cindy
    Ik vind je kaartje heel erg gaaf met die leuke heks, je word er gewoon vrolijk van.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb deze beauty in het echt gezien en je kaart is super super gaaf, lekker Halloween en zo mooi gekleurd.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gave digi Cindy...zo leuk die dansende heks met haar geweldige riem aan...LOL. Héél mooi ingekleurd en ik vind je bloementoef ook zo super, mooi zoals je hem langs het plaatje verwerkt hebt...top.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig halloween kaartje Cindy. Hier in Nederland hebben we er idd niet zoveel mee, maar ik vind het ook leuk om deze kaartjes te maken, ik vind de kleuren ook zo mooi bij elkaar passen!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een vrolijke gave halloweenkaart heb je gemaakt. Wat een leuke digi en die fleurige bloemen erbij. Je reminderkaart is ook mooi geworden.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterend kaartje Cindy - supermooi gekleurde leuke gave digi en je kaartje is helemaal toppie!

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leukerd zeg,erg mooi gemaakt.
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een Super gave kaart geworden!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Cindy. wat een leuke Halloween kaart. Mooie heks en jij kan zo mooi inkleuren complimenten... Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy