woensdag 21 oktober 2015

Nieuwe challenge bij Creative Craft Cottage

Hallo allemaal,
Hier nog even een bericht om aan te geven dat er een nieuwe challenge van start is gegaan bij Creative Craft Cottage met de optie alles mag. De sponsor is dit keer The Cutting Café. De cutting café heeft leuke snijpatronen, zowel voor de hand als met de silhouette. Ik mocht deze  heksenbenen maken. Ik moet eerlijk zeggen dat dit helemaal mijn ding niet is.  Maar ja, soms moet je uit je comfortzone stappen. Het thema is alles mag, dus wil je leuke snijpatronen winnen, doe dan mee.
Liefs
Cindy


13 opmerkingen:

  1. Ondanks dat het niet helemaal je smaak is, vind ik hem wel heel leuk geworden. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Herken dit ,maar het zijn wel leuke benen geworden Cindy.

    Groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het zou ook niet mijn ding zijn...maar je hebt de benen knap gemaakt! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Cindy, het is wel een aparte kaart geworden...leuk gedaan hoor!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Cindy, het is wel een aparte kaart geworden...leuk gedaan hoor!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Cindy Hier moet je inderdaad van houden. je hebt het mooi gemaakt hoor leuke schoenen en de kousen passen er leuk bij dus prima gelukt. Lastig als je buiten je comfortzone moet werken. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is anders superleuk geworden Cindy - super gedaan hoor.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat gaaf deze hekse benen Cindy

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Supergaaaf geworden!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel apart maar wel mooi gedaan.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Toch zijn je heksenbenen leuk geworden Cindy, al is het niet je ding. De Halloweenkaart hieronder is echt geweldig, met de geinige afbeelding die je prachtig gekleurd hebt en ook je versieringen zijn zo leuk.
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  12. een erg leuke kaart zowel de uitwerking als het model vind ik geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jeetje deze benen heb ik gemist, druk druk druk hè.
    Ze zijn wel super gaaf zo,mooi opgebouwd ook.
    Ook al is het niet zo je ding , ik vind ze prachtig.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy