maandag 5 oktober 2015

Reminderkaart voor My Bestie Dutch Girls designs - Halloween / herfst

Goedemorgen lieve bloggers,
Het is mijn beurt om jullie vandaag een reminderkaart te laten zien voor My Bestie Dutch Girls designs.  Alles mag, hoe makkelijk is dat? ik heb een kaart voor jullie in halloweenthema. De rand heb ik gemaakt met een pons. De digi heb ik ingekleurd met copics en kun je hier vinden. Het papier komt uit de voorraad, net als de kleine spinnetjes en het kleine pompoentje, die zijn al zou oud, dat is schuldmateriaal van vroeger, maar komen nu en dan toch nog van pas. Het zou super zijn als jullie meedoen. Alles mag met een Bestie. Er zijn weer leuke prijzen te winnen.
Liefs
Cindy


18 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart Cindy. Op zich "vieren" wij geen halloween maar de kaarten zijn leuk..hihi. Ik vind het toch meestal mooi als er zwart op een kaart zit met een sterke contrastkleur. Vaak is die kleur dan extra helder om te zien. Grappig zoals je dat strooisel gebruikt hebt...maar goed dat we niets weggooien hè?
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk gedaan en hele vrolijke kleurtjes Cindy!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf die rand eromheen!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wouw Cindy, dat is nog eens een Herfst/Halloween kaart zeg! Schitterende kaart en reminder!!!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een prachtige halloween kaart Cindy, wat een prachtige spinnenweb rand is dit, ik kijk mijn ogen uit een TOP KAART.......Fijne knutselweek
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hartstikke mooi kaartje! Prachtig ingekleurd Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is die weer mooi gekleurd je digi, alles past prachtig bij elkaar, echt Halloween.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wauw! Super mooi gemaakt! Ik heb niks met halloween, maar deze kaart vind ik erg mooi. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart, wat heb je er een hoop details op verwerkt. Je dierendag kaart hieronder is mooi, wat een prachtig borduurwerk.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig Halloween kaartje Cindy, het lijkt wel een klein kunstwerkje.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Supergaaaave Halloweenkaart geworden!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een super gave halloweenkaart.
    Hele leuke materialen allemaal en mooi gebruikt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een gaaf kaartje!! Mooi die kleuren. Steekt mooi af bij zwart (of andersom)
    Grotjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart, hoewel ik helemaal niks met Halloween heb, vindt ik jouw kaart schitterend!!
    Groetjes, Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Cindy
    Ik vind je kaart zo gaaf en die rand is echt heel leuk....ik ben er weg van.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. prachtige Halloween kaart Cindy mooie details er bij

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. mooie halloweenkaart. de rand vind ik prachtig erbij staan.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy