maandag 2 november 2015

Nieuwe challenge bij Creaine

Hallo allemaal,
Er is weer een nieuwe challenge van start gegaan bij Creaine. Dit keer is het de bedoeling dat jullie een sketch gebruiken en verder zwart /wit met één andere kleur. Je mag de sketch draaien, maar hij moet goed in je creatie te zien zijn. Dit is mijn voorbeeld geworden:


Het papier is van My Minds Eye de digi is van Bugaboo en heb ik ingekleurd met copics. De pompoenen zijn van Grayboard en heb ik bewerkt met embossingpoeder. Er zijn weer leuke prijzen te winnen. Ik zou zeggen, doe gezellig mee!
Liefs
Cindy

5 opmerkingen:

  1. Hij is echt hatrstikke leuk, je hebt de sketch mooi verwerkt, ook de kleuren zijn toppie, weer een prachtige kaart.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke herfstkaart ! De digi van de pompoenen is zo grappig !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartstikke leuke kaart. Ook een geweldige digi heb je gebruikt Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superleuke kaart, mooi met dat oranje. Is een mooie sketch, die je mooi gebruikt hebt.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy