maandag 30 november 2015

Nieuwe challenge bij Creaine

Hallo lieve bloggers,
Ik ben niet zoveel op blogger te vinden. Naast mijn hele drukke eindejaarswerkzaamheden heb ik ook mijn andere hobbies weer opgepakt. En ja, je kan maar één ding tegelijk helaas, dus het kaarten maken is op dit moment wat minder. Vandaag laat ik jullie een kaart zien voor de nieuwe challenge van Creaine. Dit keer een wedstrijd volgens een sketch met daarbij de extra opdracht: gebruik geen traditionele kleuren. Dat is voor mij niet zo'n probleem, ik heb me lekker uitgeleefd met één van mijn favoriete kleurencombi's. De digi is van Bugaboo en de bloemen zijn van Creative Expressions. Doen jullie gezellig mee? De challenge loopt tot 28 december 2015.
Fijne avond.
Liefs, Cindy


8 opmerkingen:

  1. Hoi Cindy, wat een beauty is dit weer en de kleuren zijn inderdaad prachtig. Mooi gekleurd ook en dat maakt het een prachtig geheel...top!
    Ook de vorige post is een plaatje.
    Lieve groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje en de kleuren passen helemaal bij je! Ik hoop dat je binnenkort weer wat meer tijd hebt voor je hobby Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wAT EEN SCHITTEREND KAARTJE HELE LEUKE DIGI BEN GEK VAN DIT SOORT STEMPELS PLAATJES.
    LEUKE KLEUREN HEB JE GEBRUIKT, KORTOM EEN BJOETIE VAN EEN KAART,
    LIEFS GHEA

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een gave kaart is dit! Ik had er natuurlijk (achter de schermen) al van genoten ;-). super! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooi Cindy. Pracht van kleuren gebruikt!!
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooie vrolijk gekleurde kaart Cindy. Jammer hè dat we maar één ding tegelijk kunnen maar als je maar plezier hebt in de dingen waar je mee bezig bent, dat is het voornaamste tòch?
    lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Cindy , ik denk dat bij iedereen het een beetje minder word . Maar toch is je kaartje heel leuk prachtig gekleurd .

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi gekleurd, dat is jou wel toevertrouwd, de kleuren en het papier zijn prachtig, dus weer een prachtige kaart.
    Liefs je moedertje.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy