zondag 22 november 2015

Nieuwe challenge bij Creative Craft Cottage

Hallo allemaal,
Ik ben helemaal vergeten te plaatsen dat er een nieuwe challenge van start is gegaan bij Creative Craft Cottage.  Dit keer is het thema kerst en de sponsor is Ppinky Doll.  Dit zijn zulke lieve schattige digi's. Ik heb dit keer weer mijn Faber Castellpotloden tevoorschijn gehaald. De basis is gemaakt met een Dutch Doobadoomal. Verder een hoop Noor!designmallen gebruikt. Doen jullie mee? Jullie kunnen een leuke prijs winnen.
Liefs, Cindy


10 opmerkingen:

  1. This is a stunning card Cindy. Love the doilies and the wooden sentiment.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kaartje Cindy.....Ik vind die pinky dolls wel iets hebben....Toen ik er eens 1 had ingekleurd kreeg ik reakties dat ze van die vissenogen hebben maar het is juist die een beetje trieste blik die ze wel aandoenlijk maakt. We hoeven tenslotte toch niet altijd dezelfde stempeltjes in te kleuren toch?
    Heel leuk gedaan.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooo wat een mooie kaart is dit Cindy, wat een lieffies die twee, mooi gekleurd en zo prachtig afgewerkt.
    Het is een prachtig geheel
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie creatie heb je gemaakt met de mooie digi. Ik snap wel wat Plony zegt, ze hebben een beetje een trieste blik, ik ben even op hun site gaan kijken.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Cindy,
    wat een schatjes zijn het super mooie kaart
    fijne dag liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattige digi en wat heb je dat mooi gedaan! Leuk met al die mallen erachter Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ziet er super uit Cindy - prachtigmooi gekleurd en een prachtige kaart als resultaat.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een prachtige kaart! Schitterend! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart Cindy!
    Mooie vorm!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heel mooi ingekleurd Cindy en leuke kaart

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy