maandag 9 november 2015

Thee en chocolaatjes

Goedemorgen lieve bloggers,
In het weekend heb ik weer geknutseld met mijn moeder. We hebben een creatie gemaakt voor de challenge bij Noor Design!, een superleuk mercidoosje. Ik heb een silhouette, maar ik gebruik hem veel te weinig. Daarom dit doosje met de silhouette uitgesneden. Het is nog heel veel oefenen, maar t het gaat zo snel. Ik ga mijn silhouette zeker heel veel meer gebruiken. Het papier is een oudere serie van Maja. De stempel is van Sarah en heb ik ingekleurd met copics. Echt jeugdsentiment!! Verder heel wat noormallen gebruikt. Ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Liefs, Cindy




16 opmerkingen:

  1. Dat ziet er leuk...ehhh...lekker uit...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je doosje is heel goed gelukt. Ik zou niet meer zonder mijn Silhouette willen. De stempel is geweldig gekleurd, ik vind Sarah Kay niet makkelijk om in te kleuren.
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb het modelletje al vaker zien voorbijkomen, deze is echt heel leuk ! Mooi papier heb je gebrukt !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtig zeg! Je hebt hele mooie materialen gebruikt! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je dit ontzettend mooi gemaakt Cindy, lieve kleurtjes en mooie papiertjes. Het meisje past natuurlijk perfect op deze creatie. Heel leuk om cadeau te geven / te krijgen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig doosje Cindy mooi afgewerkt en een leuke sarah
    stempel heb je gebruikt een toppertje
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is het toch een schattig doosje van jou, je hebt weer zo mooi gekleurd, het papier is er ook zo prachtig bij, net als de bloemen, héél mooi gemaakt.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk Merci doosje heb je gemaakt Cindy, je zal zien als je hem wat meer gebruikt dat je er verslaafd aan raakt. Er gaat bij mij geen project voor bij of ik gebruik hem!


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een hartstikke leuk doosje en wat mooi gemaakt. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi gedaan. Ik zag het al bij je moeder en las daar dat je een silhouette hebt. Ik was helemaal verbaasd, omdat ik je er nog niet over gehoord had. Ben benieuwd wat je nog meer allemaal gaat doen.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

  11. Ik vind hem heel gaaf geworden, mooie kleuren,
    en geweldig plaatje ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit vind ik leuk! wat prachtig hoe je dit hebt gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooi doosje, een prachtige voorkant en wat is de binnenkant leuk. Thee en chocolaatjes als cadeautje, wat wil je nog meer. Je kaart is boekvorm is heel mooi, prachtige kleuren en mallen heb je gebruikt
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy