dinsdag 3 november 2015

Vrolijk kerstfeest

Hallo allemaal,
Na enige tijd heb ik mijn faber castellpotloden weer eens opgepakt, wat is dat toch ook fijn om mee te kleuren. en het klinkt misschien heel raar, maar ik vind het hout van de potloden altijd zo lekker ruiken. Even in de relaxmodus en kleuren maar, heerlijk..... Het papier is van joy en komt uit een ATC-blokje. Ik had voor deze mal maar kleine stukjes nodig en daar zijn de ATC-blokjes ideaal voor. De achtergrondmal is van Memorybox. allemaal kleine stukjes waar je een gaaf geheel van kunt maken. De dennentakken zijn ook van memorybox. De bloemen heb ik gemaakt met de geweldige stansen van Creative Expressions. Zulke geweldige mallen, kan er geen genoeg van krijgen. De zwarte mal heb ik uitgestanst met coordinationpapier en daarna opgeschuurd. Is alleen niet zo goed te zien op de foto. Met deze kaart wil ik graag meedoen aan de challenge van kleuren met potloden met het thema  "Kerst".
Ik wens jullie allemaal een hele fijne avond!
Liefs, Cindy



16 opmerkingen:

  1. Wat een mooi kaartje en wat een goede kleurencombi. Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aparte maar mooie kleurencombinatie, prachtig gekleurd en wat een leuke mallen heb je gebruikt!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooooh wat een plaatje Cindy. Heel mooi in niet de meest voor de hand liggende kerstkleuren. Prachtige achtergrond, mooie bloemen en een allerliefst ingekleurde Tilda. Ik moest wel lachen dat je zei dat je de potloden zo lekker vond ruiken. Ik heb dat ook...doet me aan vroeger denken ;p
    Liefs Miranda xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een schitterende kaart en wat zijn die bloemen mooi.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een plaatje van een kaart Cindy, ik wilde net naar bed gaan en toen zag ik je kaart voorbij komen, half 6 op hè, moet ik nu wel gaan slapen.
    Ik vind het een beauty.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie kaart, wat is die achtergrond leuk gedaan. Het is net of je de stukjes aan elkaar hebt genaaid. De bloemen zijn prachtig en dan nog zo mooi gekleurd. Super
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw! schitterend! Zo'n mooi geheel en die stukjes papier zijn echt super! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben ook fan van de Fabers. Je hebt een erg mooie kaart gemaakt ! De bloemen zijn prachtig !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geweldig kaartje en wat zijn die bloemen prachtig. Heb ze hier ook meteen op het verlanglijstje gezet. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gave kaart zeg, heel mooi, en die bloemen zijn ook zo tof ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leukerd Cindy! groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Cindy,
    wat een schatje
    heel mmoi kaartje
    ook heb ik genoten van al de mooie creaties die ik al gemist had
    super mooi gemaakt allemaal
    liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een dot van een kaart Cindy!!!
    Ben het met je eens.... hout ruikt lekker *grijns*...
    Gezellig dat je meedoet met de kerstchallenge bij KmP en veel succes!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  14. schitterend kaartje
    groetjes Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een hele mooie, lieve kerstkaart heb je gemaakt Cindy.
    Die achtergrond vind ik ook zeer gaaf.
    Bedankt voor je deelname aan onze challenge bij Kleuren met Potloden.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy