maandag 14 december 2015

Reminder challenge Ons borduurkaartenblog


Goedemorgen lieve blogvriendinnen,
Tussen alle drukke werkzaamheden op mijn werk door even een kort bericht om jullie te herinneren aan de lopende challenge bij Ons Borduurkaartenblog, een geborduurde kaart in niet-traditionele kleuren. Het is moeilijk te zien, maar mijn kaart is met oranje en zalmroze. Op de foto vertekent het een beetje. We hebben al prachtige inzendingen, maar er kunnen er nog altijd meer bij. Hier is mijn kaart ter inspiratie:


Het patroon is van Sjaak van Went. Het garen is van Madeira en het plaatje is van Nel van Veen. Doen jullie weer gezellig mee? De challenge loopt nog tot en met 31 december 2015.

Groetjes,
Cindy

9 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een prachtige kaart, mooi patroon, mooi geborduurd en wat een mooi plaatje.
    Liefs je moedertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi borduurtje hoor...het 3d werkje maakt het tot een prachtig geheel!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een prachtige kaart, met schitterend borduurwerk! maarre...dit is wel een kaart in traditionele kerstkleuren (rood-groen) toch? groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hartstikke mooi kaart! Gave kleurtjes Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart is dit geworden Cindy. Mooie kleuren en patroon.Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Cindy, wat een mooie kaart werd er door de brievenbus gestopt! Super leuk! dankjewel!! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart, een hele mooie kleurencombinatie en weer mooi borduurwerk. Je jurkkaart vond ik fantastisch, een heel mooi ingekleurde Bestie maar je zelfgemaakte jurk vond ik geweldig. En wat een schattig hangertje.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy