maandag 25 januari 2016

Hearts

Goedemorgen lieve blogvriendinnen,
Als jullie dit lezen ben ik weer aan het werk. Heb weer een heerlijk weekend achter de rug. Ook deze kaart heb ik de weekend gemaakt. Met deze kaart wil ik graag meedoen aan de challenge voor Time for Magnolia "love is in the air.    Verder wil ik deze kaart mee laten doen aan de challenge van Lovely Hanglar & Sweet Stanglar (anything goes). Het papier is van een oudere serie van My Minds Eye Lost and Found. De basis heb ik gemaakt met een mal van Cheery Lynn. De hartenstansen zijn van Joy. De ovaal is een spellbinder. Ik heb de magnolia weer ingekleurd met copics. De hartjes zijn bewerkt met cracklepaint, dit is helaas niet zo goed te zien op de foto. Ben weer benieuwd wat jullie van mijn kaart vinden. 
Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag, ik ga weer verder met mijn werk!




19 opmerkingen:

  1. Prachtig Cindy, mooie details en weer zo mooi ingekleurd, mijn hart ligt ook bij de Magnoliaatjes, ze blijven zo lief.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieverdje Cindy....Heel gaaf. Ik zie de crackle paint wel hoor...als je de foto aanklikt is het best goed te zien. Leuk spul, geeft een leuk effect.
    Dankjewel voor je bijdrage aan de challenge van LHOSM.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart! Super al die mooie onderdelen. Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie kaart! Leuk dat crackle Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje heb je gemaakt Cindy - superleuk gedaan.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige malen heb je op dit lieve kaartje gebruikt!


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Cindy wat een prachtige kaart. De grote mal die je hebt gebruikt is supermooi voor dit afdrukje. Weer mooi van kleur. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Weer een prachtig kaartje. De hartjes bovenaan zijn mooi en de leuke digi heb je weer prachtig ingekleurd. Je kaartje van zaterdag is schitterend. Ik hoop dat het je nog eens lukt om lid van een Magnoliateam te worden. Je kaartjes zijn er mooi genoeg voor.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Cindy... ik kom weer ff buurten. Ik vond je kaart beeldschoon en zie ze ook wel op facebook hoor.. maar door omstandigheden komt het er niet van om een routine in de blog bezoeken af te leggen.. ik ga niet weg hoor xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Cindy, wat een schattig kaartje is dit! Heel lief hoor.

    Groetjes van Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. mooi deze harte kaart magnolia met de lieve hartjes er bij leuke details er nog bij prachtig

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauwwwwww Cindy, wat een prachtige kaart meis,mooie kleuren en details. Bedankt voor je deelname bij TFM ,groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  14. And another fabulous creation with beautiful details! So cute Tilda and your coloring is amazing! WOW!
    Thank you for playing with us at LHOSM this month! Good luck and see you again soon!

    Sasha

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het is weer een beauty...zo lief!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het is een superlieverd geworden.
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow!! This is breathtaking! Thank you for joining LHOSM - hope to see you again on our new challenge!

    Hugs
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. prachtig deze twee kaartjes Cindy

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy