maandag 11 januari 2016

Laat de lente maar komen.....

Hallo lieve bloggers,
Op het blog van het Hobbyjournaal zag ik dat er een hele leuke challenge gaande is, namelijk een creatie maken met de voorjaarslijn van Amy Design. En de plaatjes van deze lijn zijn zooooo leuk. Schattige lammetjes, leuke vlinders in lieve kleurtjes, heel gaaf vind ik zelf. Voor deze challenge heb ik een soort drieluik gemaakt. Een randje heb ik geborduurd met een patroon van Sjaak uit een ouder hobbyjournaal. Het plaatje, designpapier en de gebruikte mal in het midden zijn uit de nieuwe voorjaarslijn van Amy. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Fijne avond,
Liefs, Cindy


16 opmerkingen:

  1. wat een mooie en frisse kaart. Laat inderdaad de lente maar komen! hahaha, maar we zullen nog wel even geduld moeten hebben vrees ik ;-). groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een voorjaarskaart Cindy maar volgens de berichten gaat het eerst nog erg koud worden. Dan ga ik maar vaak naar je mooie kaart kijken denk ik...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo Cindy, jij bent goed bezig! De tweede keer dat ik vandaag bij je op bezoek kom. EN dit is niet een kaart die je 1, 2, 3 af hebt! Heel mooi gedaan.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Cindy wat een prachtige voorjaarskaart heb je met fit mooie plaatje gemaakt. Je kaart hieronder is ook prachtig. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend kaartje Cindy, mooi borduurwerk!


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk lentekaartje !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. het is een mooi voorjaars kaartje Cindy
    ps ik geef een candy weg
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige geborduurde lentekaart, leuk model heb je gebruikt. Prachtig papier met die vlinders erop en alles past er zo perfect bij.
    Je valentijnskaart heb je weer prachtig ingekleurd en lekker om weer andere kleuren te gebruiken.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hartstikke mooi kaartje! Mooie lente kleurtjes Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart de lente spat er vanaf en mooie kleurtjes heb je gebruikt!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. EEn prachtige voorjaarskaart heb je gemaakt Cindy, als dit geen prijsje wint???
    Maar het gaat random dus wie weet.
    Ik vind je kaart een topper hoor.
    Liefs je moedertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een supermooie lente kaart Cindy!
    Mooie kleuren heb je gebruikt!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig gedaan Cindy...top!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig gedaan Cindy...top!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het is een hele mooie kaart maar ik moet wek zeggen dat het borduurwerk het echt helemaal af maakt,toppie!
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  16. He Cindy, kom weer eens bij je blog buurten ipv op facebook! Prachtige lentekaart en mooi paars tinten ook weer je borduurtje mag er zijn! Twee duimpjes van mij hihihi

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy