zaterdag 2 januari 2016

Liefs.....

Goedemiddag lieve blogvriendinnen,
Het nieuwe jaar is al weer twee dagen oud. Heerlijk om even te kunnen uitrusten. Ik had gewoon zin om weer eens een fleurige kaart te maken, even geen kerstkleuren. Ik heb weer eens een magnolia gekleurd. Deze blijven zo ontzettend schattig. Alle spulletjes komen uit een Doekit van vorig jaar. O.a. papier van Lemon Craft en houten embelishments van Rivé Creatief. De mallen die heb ik gebruikt zijn overwegend van Noor!. Het afdrukje heb ik natuurlijk weer ingekleurd met copics. Even alles om mij heen vergeten..... Maandag gaat de sleur weer beginnen, ook niet erg hoor, ik vind mijn werk erg leuk. Nu nog even genieten van de vrije tijd.


Met deze creatie wil ik graag meedoen aan de challenge van Lovely Hanglar or Sweet Magnolia (glitter it up) en time for magnolia challenges (fully loaded). Ben benieuwd wat jullie er van vinden. Vanavond kom ik weer bij jullie langs. Door de drukte van de afgelopen tijd, vooral op mijn werk, is dat er niet van gekomen, maar ik kom het goedmaken hoor!

Fijne avond,
Liefs, Cindy

16 opmerkingen:

  1. Wauw, wat is dit een schitterende kaart Cindy, mooi gekleurd en de kleuren zijn zo prachtig, jou nieuwe jaar begint goed met deze beauty.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig mooi exemplaartje!!!
    Gelukkig nieuwjaar, creatieve groetjes Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou hier zit de eerste werkdag er al weer op en jij laat ons weer een schitterend mooi gekleurd creatie zien met mooie frisse kleuren.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief kaartje Cindy !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is inderdaad een vrolijke kaart! Leuk gedaan! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie kaart. Mooie stempel heb je gebruikt en hij is lekker vrolijk Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi Cindy, Lovely layout with all of your layered die cuts and your colouring is flawless, so very beautiful sweetie!!! Cuddles Jay xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een beeldschone vrolijke kaart Cindy. Mooi geheel hoor want alles klopt erop!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een beeldschone vrolijke kaart Cindy. Mooi geheel hoor want alles klopt erop!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. An adorable card Cindy, a lovely card with such a pretty colour combo.......Tilda is so cute and beautiful die cuts and flowers!!

    All the best wishes for 2016!!
    hugs
    Heather xx
    Thanks so much for joining us with LHOSM/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart Cindy, leuk om na alle kerstkaarten weer een kaart te zien in deze kleuren! Nog de allerbeste wensen voor 2016 en maak er weer een mooi creatief jaar van! Geniet nog van je dag morgen!!!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterend kaartje geworden en nog een gelukkig, gezond en creatief 2016 toegewenst! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Cindy. Wat een prachtige vrolijke kaart is dit. Superleuk gemaakt. mooie afdrukje leuke kleuren. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi kaartje Cindy, en idd magnolia stempel vervelen nooit!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een heerlijk kaartje is dit....ik vind die kleurtjes helemaal te gek. Als ik dit zie denk ik....overslaan die winter hahaha.
    De allerbeste wensen voor jou en je familie meis....dat het maar een heel mooi jaar mag worden.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een geweldig mooi en fleurig kaartje Cindy
    ook de allerbeste wensen voor 2016 en een heel voorspoedig 2016
    liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy